فرهنگ استقبال از سرمایه گذار باید در خوزستان نهادینه شود

استاندار خوزستان بهترین راه توسعه این استان را جذب سرمایه عنوان کرد و گفت: عده ای در این استان به سرمایه گذار روی خوش نشان نمی دهند که باید در این زمینه بازنگری کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به اهواز، غلامرضا شریعتی، امروز (دوشنبه، هشتم شهریورماه) در همایش «آثار اقتصادی برجام بر انرژی و سرمایه گذاری در استان خوزستان» با بیان این مطلب، عنوان کرد: توسعه استان خوزستان مستلزم تلاش برای ماندگاری سرمایه گذاران در خوزستان است و کسانی که مانع می شوند به عنوان مخالفان توسعه استان به شمار می آیند.

وی با بیان این که آثار اقتصادی برجام به تدریج در یک فضای همدلی و همگرایی داخلی برای رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال مولد، گسترش تولید و کاهش بیکاری آشکار می شود، افزود: وجود بنادر عظیم، منطقه آزاد اروند، صنایع پتروشیمی، نفت، کشاورزی و غیره زمینه ساز توسعه استان هستند و باید زمینه های ورود سرمایه گذاران را به استان خوزستان فراهم کنیم. 

شریعتی با بیان این که وجود امنیت، زمینه حضور سرمایه گذاران را در این استان فراهم می کند، تاکید کرد: باید احساس تهدید در استان برای سرمایه گذار به صفر برسد و مردم خوزستان خود این فرهنگ را نهادینه کنند.

استاندار خوزستان افزود: دستور مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری هم مبتنی بر استقبال از سرمایه گذاری با رعایت مسائل زیست محیطی است.

کد خبر 268045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =