۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
  • کد خبر: 268049
ثبت رکوردی تازه در صادرات نفت خام از پایانه خارک

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران از ثبت رکورد جدید صادرات نفت ایران خبر داد و گفت: بارگیری همزمان ۱۰ فروند نفتکش در پایانه نفتی جزیره خارگ انجام شد که بی سابقه است.

به گزارش شانا، پیروز موسوی اظهار کرد: همزمان با هفته دولت، پایانه نفتی خارک رکوردی تازه در صادرات نفت خام بر جای گذاشت، که در تاریخ سالهای اخیر این شرکت بی سابقه بوده است.

وی اضافه کرد: پهلوگاه های اسکله غربی و شرقی به طور همزمان پذیرای ۱۰ فروند کشتی بود که 6 کشتی در اسکله شرقی و ۳ فروند کشتی در اسکله غربی و یک فروند در لنگرگاه به صورت STS (کشتی به کشتی) بارگیری شدند.

به گزارش شرکت پایانه های نفتی ایران، موسوی یادآور شد: این بارگیریها و صادرات نتیجه تلاشهای مجموعه ای از مدیریت ارشد، مدیران، روسای اداره ها و کارکنان زحمت کشی بود که در این سالها تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند و با بازسازی و تعمیر بافتهای فرسوده اسکله های بارگیری را روزآمد کردند.

وی افزود: تقارن این رویداد با هفته دولت ارزش و اهمیت آن را دوچندان می کند و جا دارد که به این مناسبت و همچنین به مناسبت هفته دولت به همه کارکنانی که به طور مستقیم و یا غیر مستقیم در این امر مهم و خطیر همکاری داشته اند تبرک عرض کنیم.

کد خبر 268049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =