۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
  • کد خبر: 268060
تاثیر مثبت پالایش نفت بندرعباس بر رشد شاخص بورس

نمادهای کشتیرانی، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، ارتباطات سیار، فولاد مبارکه، سرمایه گذاری امید و پالایش نفت بندرعباس امروز با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس سبب رشد این متغیر شدند.

به گزارش شانا، شاخص کل بورس پس از داد و ستدهای امروز (دوشنبه، هشتم شهریورماه) پس از استراحتی چند روزه دوباره سبز پوش شد و 32 واحد رشد کرد و در عدد 77 هزار و 345 واحد بکار خود پایان داد.

همچنین در این روز سهامداران بیش از 633 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش یکهزار و 513 میلیارد ریال در 46 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

در جریان معاملات امروز شاخص های بازار اول و دوم به ترتیب 24 و 60 واحد رشد کردند و به 54 هزار و 413 واحد و 167 هزار و 443 واحد رسیدند.

نمادهای کشتیرانی، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، ارتباطات سیار، فولاد مبارکه، سرمایه گذاری امید و پالایش نفت بندرعباس امروز با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص سبب رشد این متغیر شدند و این در حالی بود که تاپیکو با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص باعث شد تا این متغیر رشد بیشتری را تجربه نکند.

به گزارش بازار سرمایه، همچنین امروز گروه های خودرو، فلزات اساسی و شیمیایی ها با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعت قرار گرفتند.

صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای سپنتا، بیمه ملت، سیمان قائن، ریخته گری تراکتورسازی ایران، پتروشیمی آبادان، چرخشگر و کنتورسازی ایران بود.

کد خبر 268060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =