کارکنان ممتاز قرارداد موقت در اولویت استخدامی صنعت نفت قرار می گیرند

وزیر نفت گفت: کارکنان ممتاز قرارداد مدت موقت در زمان نیاز صنعت نفت به جذب نیرو طی فرآیندهای قانونی و از طریق آزمون در اولویت استخدامی قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به اهواز، بیژن زنگنه، عصر امروز ( دوشنبه، هشتم شهریورماه) در حاشیه دیدار با مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و در جمع خبرنگاران با اشاره به این که استان خوزستان یکی از قوی ترین استانهای کشور در ساخت تجهیزات صنعت نفت به شمار می رود و در پساتحریم هم از تجهیزات این شرکتها استفاده می شود، تاکید کرد: وزارت نفت هیچ محدودیتی برای تامین انرژی صنایع انرژی بر خوزستان ندارد. 

وزیر نفت با بیان این که نفت می تواند موتور محرکه استان خوزستان برای خروج از وضع کنونی باشد، تصریح کرد: آینده امیدبخشی را برای استان متصور هستیم و همه عزمشان را برای بهبود زندگی مردم جزم کرده اند.

زنگنه افزود: فضای سرمایه گذاری باید در استان فراهم شود و از فرصت پسابرجام برای توسعه صنعت نفت و پتروشیمی و همچنین نوسازی آنها بهره گیریم.

وی همچنین به میدانهای غرب کارون اشاره کرد و با اشاره به آغاز توسعه این میدانها در چند سال گذشته، افزود: انتظار این است وضع مناطق محرومی که این میدانها در آن واقع شده اند با توسعه آنها و تاکید بر مسائل زیست محیطی بهبود یابد که وزارت نفت در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی کند. 

کد خبر 268061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =