۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
  • کد خبر: 268072
کاهش رقابت پلی پروپیلن های نساجی در بورس کالا

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز در بورس کالای ایران کاهش یافت و به ۱۴هزار و ۶۸۸ تن رسید.

به گزارش شانا، عرضه محصولات پلیمری در بورس کالای ایران امروز (دوشنبه، هشتم شهریورماه) ۱۹ هزار و ۱۶۹ تن و تقاضای آن هم بیش از ۲۰ هزار و ۷۹۱ تن بود.

رقابت برای خرید پلی پروپیلن ها نسبت به هفته گذشته اندکی کاهش یافت. به طوری که پلی پروپیلن نساجی  ZH۵۱۰L نوید زرشیمی با حجم ۵۰۴ تن ۱۳۶۵ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا سه هزار و ۲۳۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم سه هزار و ۲۹۱ تومان رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پلی نار هم با حجم هشتصد تن ۱۵۸۰ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا سه هزار و ۲۳۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم سه هزار و ۳۶۶ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲R شازند هم با حجم ششصد تن به میزان ۷۲۰ تن تقاضا داشت و با میانگین قیمت سه هزار و ۲۳۷ تومان خریداری شد. پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S پتروشیمی مارون هم با حجم ۸۸۰ تن ۱۶۲۸ تن تقاضا داشت و با میانگین قیمت سه هزار و ۲۷۶ تومان معامله شد. گرید Z۳۰G هم با حجم ۲۲۰ تن ۳۵۲تن تقاضا داشت. میانگین قیمت خرید این کالا سه هزار و ۲۵۲ تومان رقم خورد.

بر اساس این گزارش، پلی پروپیلن های شیمیایی نیز با نرخ پایه معامله شده و برخی از تناژ عرضه این کالاها وارد سیستم مچینگ شد.

به گزارش بورس کالا، علاوه بر پلی پروپیلن های شیمیایی، پلی اتیلن سنگین لوله مشکی CRP۱۰۰B پتروشیمی جم هم وارد سیستم مچینگ شد. همچنین بخشی از تناژ پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ پلیمر کرمانشاه و پلی اتیلن سنگین تزریقی ۶۰۵۱۱UV جم و پلی اتیلن سنگین فیلم آریاساسول هم وارد سیستم مچینگ شد.

کد خبر 268072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =