فرماندار رودسر از سفر وزیر نفت به این شهرستان در هفته‌های آینده خبر داد و گفت: در سفر وزیر نفت و با حضور تعدادی سرمایه‌گذار نروژی فعالیت سایت نفتی سردار جنگل رودسر آغاز می‌شود.

به گزارش گروه تلکس شانا به نقل از خبرگزاری فارس، امیر جانبازی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از پنج دستگاه اجرایی و 83 مدیر نمونه این شهرستان کارمندی را حرفه‌ای شریف دانست و اظهار کرد: هر روز باید کارمند مورد تجلیل قرار گیرد.

وی با گرامیداشت هفته دولت افزود: شهیدان رجایی و باهنر مظهر ایثار و از خود گذشتگی بوده و همه مدیران باید از آنها الگو بگیرند.

فرماندار رودسر نظام را برخاسته از مردم خواند و افزود: خدمت به مردم با حفظ کرامت انسانی امری ضروری است.

وی تلاش برای پیشرفت کشور را مهم خواند و گفت: امروز دنیا متوجه شده که باید با زبان تعامل صحبت کند و در مذاکرات هسته‌ای امید به آینده در کشور باز شده است.

جانبازی با بیان اینکه فضای سیاسی رودسر برای فعالیت تمام احزاب مجوزدار باز است، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های ایجاد شده برای توسعه رودسر استفاده کنیم.

وی رودسر را آماده پذیرش سرمایه‌گذاران عنوان کرد و گفت: چند هفته آینده وزیر نفت به رودسر سفر می‌کند و با حضور تعدادی سرمایه‌گذار نروژی سایت نفتی سردار جنگل آغاز به فعالیت می‌کند.

فرماندار رودسر ایجاد امنیت و آرامش را در توسعه موثر دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی در راستای همدلی، همزبانی و استفاده از داشته‌های داخلی محقق می‌شود.

وی نقش رسانه‌ها را در توسعه و پیشرفت شهرستان تاثیرگذار خواند و اضافه کرد: مدیران اجرایی از ظرفیت رسانه‌ها برای انعکاس فعالیت‌های خود به مردم بهره گیرند.

جانبازی با اشاره به افتتاح 163 پروژه عمرانی رودسر با 29 میلیارد تومان در هفته دولت جاری تصریح کرد: این پروژه‌ها در حوزه توسعه عمران شهری، راه، آب، اجرای طرح هادی، مسکن مددجویی و... بوده است.

وی یادآور شد: از همه مدیران و کارمندان که با توجه به امکانات موجود برای توسعه شهرستان تلاش می‌کنند رضایت دارم و امیدوارم این تلاش‌ها بیشتر از گذشته استمرار یابد.

کد خبر 268102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =