رشد اقتصادی در کشور 4.4 درصد است

معاون اجرایی رئیس جمهوری با اشاره به این که هم اکنون رشد اقتصادی در کشور 4.4 درصد است، گفت: پیش بینی شده است که در برنامه ششم توسعه رشد اقتصادی کشور به 8 درصد برسد.

به گزارش شانا، محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهوری، امروز (سه‌شنبه، نهم شهریورماه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: هم اکنون رشد اقتصادی در کشور 4.4 درصد است و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیار زیادی وجود دارد که تحقق این امر، نیازمند تلاش همگانی است.

وی افزود: تا پایان دولت یازدهم باید اقدام هایی به صورت جهشی، با مدیریت جهادی و با استفاده از ظرفیتهای موجود اتفاق بیفتد تا برنامه ریزی دولت برای رشد و جهش اقتصادی و تولیدی همسو با حمایت از بخش خصوصی محقق شود.

شریعتمداری تصریح کرد: در سه سال گذشته سرمایه گذاری در کشور روند مطلوب داشته است، اما به این معنا نیست که مشکلی وجود ندارد، در هفته دولت اخبار خوبی از اقدامهای سه سال گذشته دولت منتشر شده، اما این تنها بخش اندکی از فعالیتهای انجام شده دولت یازدهم بوده است، از این رو انتظار می‌رود در مدت باقی مانده دولت یازدهم، سفرهای استانی با هدف به ثمر رسیدن اقدامهای انجام شده برگزار شود.

معاون اجرایی رئیس جمهوری، ایجاد وحدت و یکپارچگی در بین مردم را از اهداف دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: از دیدگاه‌های فعالان صنوف مختلف در همه بخشها، برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استفاده خواهد شد.

کد خبر 268118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =