۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
  • کد خبر: 268119
تلاش صنعت نفت برای کاهش آثار تحریم ستودنی بود

مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: در دوران تحریم، صنعت نفت به گونه ای عمل کرد که تحریمها کمترین تاثیر را بر تولید نفت داشته باشند.

به گزارش شانا، حمید دریس در همایش «بررسی آثار اقتصادی برجام بر انرژی و سرمایه گذاری در استان خوزستان» با تشریح اقدامهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در دوران تحریم گفت: این شرکت در زمان تحریم افزون بر جبران افت طبیعی چاهها به میزان 250 تا 350 هزار بشکه در روز، نسبت به ظرفیت سازی تولید نیز اقدام کرده است.

وی افزود: با مجموعه ای از فعالیتها توانستیم در پساتحریم تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را افزایش دهیم و در زمان کوتاهی تولید را به سطوح پیشین باز گردانیم.

دریس گفت: در این راستا مجموعه اقدامها در سه بخش بازگشت روزانه یک میلیون بشکه ای به تولید، نگهداری تاسیسات سطح الارضی و جبران افت چاه های نفت صورت گرفت.

مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، اقدامهای مهندسی روی چاه ها و تلمبه های درون چاهی و تولید از میدانهای خارج از برنامه را از جمله فعالیتهای صورت گرفته برای افزایش تولید نفت برشمرد.

به گزارش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، وی تصریح کرد: در زمان تحریمها  طرحهای بومی سازی و ساخت  قطعات مورد نیاز در این شرکت تقویت و تجهیزات و قطعات بسیار مهمی مانند توربین ها ساخته شد.


کد خبر 268119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =