جامعه به عرضه تک نرخی بنزین عادت کرده است

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به سپری شدن نیمی از سال گفت: مردم خود را با عرضه تک نرخی بنزین عادت داده اند و اعتراضی عمومی هم وجود ندارد.

اسدالله قره خانی در گفتگو با خبرنگار شانا در پایان نشست عصر سه شنبه (نهم شهریورماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو و معاونان وی مهمان کمیسیون بودند که نمایندگان سوال کننده به جز یک تن، سوال خود را پس گرفتن و به موجب بحث های شکل گرفته قرار بر این شده بررسی ها در درباره محور پرسش ادامه یابد.

سخنگوی کمیسیون انرژی درباره عرضه تک نرخی بنزین با توجه به اصلاح بودجه 95 با بیان این که من در این باره به عنوان عضو کمیسیون دیدگاه خود را ارائه می کنم، گفت: هنگام بررسی لایحه اصلاح بودجه در صحن به دلیل این که در این زمینه کمیسیون برنامه و بودجه، کمیسیون اصلی و کمیسیون انرژی به عنوان کمیسیون فرعی به شمار می رود هنگامی که کلیات رای آورد دیگر ارائه پیشنهادها موجه نبود.

وی با اشاره به سپری شدن نیمی از سال 95 گفت: بنزین در این مدت تک نرخی و بدون کارت سوخت عرضه شده است و اعتراض عمومی هم وجود ندارد از این رو تغییر این رویه را خیلی مصلحت نمی دانیم، امیدواریم با تکمیل پالایشگاه ستاره خلیج فارس، کشور از واردات بنزین بی نیاز شود.

در همین باره منصور ریاحی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به پیامدهای منفی عرضه دو نرخی بنزین در کشور گفته بود: عرضه دو نرخی بنزین فسادآور است و بدون شک حذف کارت سوخت و عرضه تک نرخی بنزین به نفع مردم خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اعلام مخالفت با عرضه دو نرخی بنزین در کشور افزود: عرضه دو نرخی بنزین فسادآور است و بدون شک  تصمیم مجلس و سرانجام دولت برای حذف کارت سوخت و عرضه تک نرخی بنزین به نفع مردم خواهد بود.

 

 

کد خبر 268157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =