حادثه فازهای 15 و 16 پارس جنوبی آسیب جانی نداشت

رئیس بهداشت و درمان صنعت بوشهر با اشاره حادثه آتش سوزی در حوضچه پساب خروجی فازهای 15 و 16 پارس جنوبی تصریح کرد: این حادثه آسیب جانی نداشته است.

به گزارش شانا، به نقل از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، مهرداد حسین زاده، با بیان این مطلب افزود: حادثه به خاطر آتش سوزی در حوضچه جمع آوری ضایعات مواد هیدروکربنی رخ داده که با وجود وسعت آتش سوزی بالا و دود غلیظی که منطقه را فرا گرفته است، تا این لحظه هیچ مصدومی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به این که محل حادثه خارج از تاسیسات شیرین سازی گاز قرار دارد، خطری صنایع موجود در منطقه را تهدید نمی کند.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خاطرنشان کرد: با این حال برای اطمینان بخشی و پشتیبانی از تیمهای اطفاحریق، تعداد پنج دستگاه آمبولانس به همراه کادر پزشکی و پرستاری از مراکز درمانی پالایشگاههای فازهای 15، 16، 9، 10، 4، 5 و اورژانس منطقه ویژه در محل حادثه حضور دارند و در کنار آن، همه مراکز درمانی سطح منطقه و بیمارستان توحید جم نیز در حالت آماده باش کامل به سر می برند.

حسین زاده گفت: صیانت از سرمایه های انسانی صنعت نفت وظیفه اصلی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به شمار می رود و به همین دلیل در زمان بروز حوادث با آمادگی دوچندان در مناطق عملیاتی حاضر خواهیم بود.

 

کد خبر 268162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =