۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
  • کد خبر: 268191
شروع طوفانی نفت و گاز گچساران

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور مهمان خود تیم کیمیا فرآیند تهران را با شکستی پر گل بدرقه کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در لیگ دسته دوم فوتبال ایران حضور دارد با یک آغاز طوفانی برای حریفان خود خط و نشان کشید، شاگردان داریوش یزدی که در خانه میزبان کیمیا فرایند تهران بودند، در یک بازی یک طرفه و با ارائه یک نمایش برتر توانست با نتیجه پرگل پنج بر صفر حریف تهرانی خود را شکست دهد.

نفتی ها از آغاز بازی آهنگ بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بودند و خیلی زود در دقیقه چهارم بازی بوسیله مهاجم فرصت طلب خود به گل نخست این دیدار دست یافتند سپس در ادامه ضمن اداره بازی و تسلط بر توپ و میدان توانستند چهار بار دیگر دروازه تیم پایتخت نشین کیمیا فرآیند را باز کنند تا آغازی طوفانی در همین آغاز کار داشته باشند.

گل های تیم نفت و گاز گچساران را به ترتیب فرشید پاداش، مرتضی حیدری، نبی الله اسدی، کوشا بهایی پور و اسماعیل هاشمی نیا به ثمر رساندند.

در این دیدار تیم نفت و گاز گچساران با سرمربی گری داریوش یزدی با ترکیب زیر به میدان رفتند:

هادی زرین ساعد، اتابک نمازی، سید عماد قاسمی، سید فرید طالقانی، ساسان شیرمردی، عبدالکریم شاوردی، نبی الله اسدی، علی کرمی، حسین حجازیان، یحیی رحمانی و فرشید پاداش

تیم نفت و گاز گچساران با کسب این پیروزی پرگل در پایان هفته اول گروه یک در صدرجدول قرار گرفت.

کد خبر 268191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =