کیخایی: هندبال نفت و گاز گچساران به قهرمانی می اندیشد

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: این تیم در فصل جدید به قهرمانی می اندیشد از این رو با قدرت وارد لیگ می شوند.

به گزارش خبرنگار شانا، مهران کیخایی سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران درباره وضع این تیم در فصل جدید گفت: کسب عنوان نایب قهرمانی در فصل گذشته انگیزه های مجموعه تیم را برای تکرار این موفقیت افزایش داده است و برای ادامه این روند باید توجه بیشتری به تیم هندبال نفت شود؛ برای حرکت در مسیر قهرمانی و همچنین حضور در رقابتهای جام باشگاه های آسیا به عنوان نماینده ایران نیازمند افزایش بودجه تیم هندبال نفت هستیم.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران درباره حفظ بازیکنان در فصل جدید گفت: بازیکنان تیم هندبال نفت گچساران با کسب نتایج درخشان در سال های گذشته و ملی پوش شدن، کاملا در سطح هندبال ملی شناخته شده هستند و بیش از نیمی از بازیکنان تیم نفت، مورد توجه باشگاه های متمول مالی قرار گرفته اند و در این شرایط برای حفظ آنها کار آسانی نداریم. البته به جهت تقویت تیم در دو پست نیازمند جذب بازیکنان جدید هستیم تا نقاط ضعف تیم را بطور کامل پوشش دهیم.

کیخایی درباره تمرینات و اردوهای آماده سازی تیم هندبال نفت گفت: از حدود یک ماه قبل تمرینات آماده سازی را آغاز کردیم و از هفته آینده با تکمیل شدن بازیکنانمان تمرینات تیم شکل کامل تری به خود خواهد گرفت. اردو برون شهری نخواهیم داشت اما برای هماهنگی بیشتر طبق برنامه ریزی صورت گرفته به دنبال انجام پنج دیدار تدارکاتی هستیم تا با آمادگی کامل فصل را آغاز کنیم.

کیخایی همچنین از حضور همه نفرات کادر فنی فصل گذشته خبرداد و افزود : به دنبال اضافه کردن یک مربی بدنساز با سطح علمی بالا هستیم تا ضمن علمی تر شدن سطح تمرینات آماده سازی تیم از مصدومیت های بازیکنانمان جلوگیری کنیم.

کیخایی انتخاب تیم هندبال نفت و گاز گچساران به عنوان تیم شاخص سال هندبال ملی را عنوانی به یادماندنی و غرور انگیز توصیف کرد و گفت: در حالی که کمتر کسی انتظار این نمایش های درخشان را از بازیکنان نفت داشت اما با همت و تلاش کل مجموعه تیم توانستیم با ارایه بازی‌های با کیفیت بالا عنوان درخور توجه نایب قهرمانی لیگ را کسب کنیم که قطعا یکی از ارکان اصلی موفقیت تیم هندبال نفت تماشاگران خونگرم گچسارانی بودند که در همه دیدارهای خانگی یار همیشگی تیم بودند.

سرمربی هندبال تیم نفت و گاز گچساران ضمن ابراز خرسندی از قهرمانی تیم هندبال جوانان نفت در رقابت های منطقه هفت کشور گفت: این قهرمانی و حضور در رقابتهای کشوری گامی بلند برای ادامه موفقیت های هندبال این باشگاه است و بدون شک رسیدن به جایگاه سالهای دورتر با توجه به قدمت بالایی هندبال در شهرستان این مهم دست یافتنی است.

کیخایی درباره زمان آغاز رقابتهای فصل جدید هندبال باشگاه های کشور گفت: زمان شروع لیگ جدید روز 12 شهریورماه بود که با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی جوانان کشور و کسالت به وجود آمده برای رئیس فدراسیون و با صحبت های صورت گرفته، حداقل با دو هفته تاخیر در آغاز لیگ روبرو خواهیم شد.

کد خبر 268194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =