رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: رویکرد وزیر نفت کمک به توسعه خوزستان است از این رو مواضع خوبی در ابعاد محیط زیست، تولید و صنایع برای استان اتخاذ شده است.

مجید ناصری نژاد در گفتگو خبرنگار شانا در حاشیه نشست علنی امروز (چهارشنبه، 10 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم خوزستان همیشه درباره مشکلاتی مانند آب شرب، راه های ارتباطی و برق، گله مندی های داشته اند زیرا شایسته نیست مردمی که همجوار منایع نفت و گاز هستند با این چنین محدودیت هایی روبرو باشند ما نیز به عنوان نماینده مشکلات را ادوار مختلف بیان کردیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان افزود: مهندس زنگنه در این دوره و چند ماهی که از عمر مجلس دهم می گذرد درباره کمک به استان رویکرد مثبتی دارد، از این رو، رویکرد وزیر نفت در این زمینه سازنده است و مایل به کمک برای توسعه خوزستان هستند.

عضو کمیسیون انرژی با اشاره به فعالیت های زیست محیطی وزارت نفت در خوزستان گفت: پیش از حضور مهندس زنگنه، هورالعظیم را خشک کردند اما اکنون این هور در حال آبگیری است، از این رو، توجه به محیط زیست در مناطق نفتخیز آثار و پیامدهای خوبی برای منطقه دارد.

این نماینده مجلس دهم با بیان این که برای محرومیت زدایی اعتبارات خوبی را پیش بینی کرده اند، افزود: وزیر نفت به تازگی بخشنامه ای را درباره ممنوعیت بکارگیری مدیران پروازی ابلاغ کرده که این برنامه بسیار خوب ارزیابی می شود و ما آن را فال نیک می گیریم.

وی افزود: وزیر نفت در جریان سفر به خوزستان در زمینه استفاده از تولیدات، صنایع و پیمانکاران استان، سخنان خوبی را بیان کرند و نسبت به این موضوع اهتمام نشان دادند. از این رو، رویکرد وزارت نفت مثبت ارزیابی می شود و امیدواریم برنامه های اجرایی و به اطلاع مردم رسانده شود در این مسیر ما نیز حمایت می کنیم.

کد خبر 268219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =