۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
  • کد خبر: 268236
طرح پیمایش در آرامش و بدون تنش اجرا شد

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: طرح پیمایش "تخصیص سوخت به خودروهای سنگین بر اساس پیمایش" به عنوان یکی از پروژه‌های مهم ملی کشور در آرامش و بدون هیچ تنش و بحرانی در کشور اجرا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، شهرام آدم نژاد امروز (چهارشنبه، 10 شهریورماه) در مراسم تودیع و معارفه سید ناصر سجادی، مدیرعامل پیشین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و منصور ریاحی مدیر جدید شرکت، با بیان این مطلب گفت: یکی از بزرگترین طرحهای ملی که منجر به صرفه‌جویی روزانه هشت میلیون لیتر فرآورده نفت گاز در کشور شد با درایت، مدیریت و اتخاذ تصمیمهای مهم در شرایط حساس سجادی با آرامش در کشور اجرا شد.

وی افزود: اجرای طرح پیمایش بدون همکاری همه مدیران در بخشهای مختلف، ایجاد هماهنگی ارگانی و نبود مدیریت درست مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ممکن نبود.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به افزایش 6.5 درصدی میزان سیر و حمل و نقل در کشور اعلام کرد: با توجه به افزایش 6.5 درصدی سیر و حمل و نقل در کشور ما امروز نه تنها شاهد افزایش مصرف نیستیم بلکه روند پایدار کاهش روزانه هشت میلیون لیتر نفت گاز در کشور را شاهد هستیم که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

وی در ادامه سهم بزرگ موفقیت اجرای طرح پیمایش در کشور را از سوی وزیر راه و ترابری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دیگر سازمانهای ذیربط، تقدیم مدیر پیشین شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران کرد که با نگاه ملی خودشان این پروژه را به نتیجه رساندند.

آدم نژاد در پایان تاکید کرد: از اجرای این طرح که بدون تبلیغ و هزینه انجام شد یکایک مردم به جز قاچاقچیان، سود بردند.

 

کد خبر 268236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =