مدیر عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، اتکا به توانمندیهای داخلی به خصوص در زمینه ساخت تجهیزات، همکاری با موسسات دانش بنیان و توجه هر چه بیشتر به سرمایه های انسانی را مهمترین محورهای فعالیت این شرکت در مسیر اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به شیراز، ابوالحسن محمدی روز چهارشنبه (10 شهریور ماه) در نشست خبری که در جریان بازدید خبرنگاران از منطقه عملیاتی دالان برگزار شد، گفت: تجهیز کارگاه مرکزی شرکت برای ساخت تجهیزات در داخل با هدف نگهداشت تولید همگام با بهینه سازی هزینه ها از سالها قبل در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

محمدی با بیان این که اداره خدمات فنی چاه های شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی، فعالیتهای متمرکز بسیاری را در حوزه ساخت تجهیزات سرچاهی و درون چاهی انجام داده است، یادآور شد: این اداره به تمام چاه های زاگرس جنوبی خدمات ارائه می کند و دستاوردهای این اداره بویژه در زمان تحریم، بسیار برای این شرکت راهگشا بوده است.

وی ادامه داد: قطعات و تجهیزات مختلف ساخته شده در کارگاه های مرکزی و اداره خدمات فنی چاه ها در مناطق عملیاتی شرکت بکار گرفته شده اند و نگهداشت تولید هیچ گاه با کوچکترین خللی مواجه نشده است.

مدیر عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با بیان این که این شرکت از ظرفیت تولید معادل یک میلیون و 300 هزار بشکه نفت برخوردار است، گفت: مدیریت یکپارچه، همکاری با شرکتها و موسسات دانش بنیان، تمرکز  بر روی سرمایه های انسانی و شایسته سالاری، اولویتهایی است که بویژه نظر به اهمیت سیاستهای اقتصاد مقاومتی، در این شرکت با جدیت بیشتری پیگیری می شود.

بر پایه این گزارش، منطقه عملیاتی دالان شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، چهارشنبه (10 شهریورماه) میزبان خبرنگاران و عکاسان حوزه انرژی بود. شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، یکی از سه شرکت زیرمجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که با برخورداری از پنج منطقه عملیاتی نار و کنگان، پارسیان، آغار و دالان، سرخون و گشوی جنوبی و منطقه سروستان و سعادت آباد، در سه استان بوشهر، هرمزگان و فارس فعالیت می کند.



کد خبر 268261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =