از ابتدای امسال تاکنون، 4.8 میلیارد متر مکعب گاز در منطقه عملیاتی آغار و دالان شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تولید شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به شیراز، ناصر نامداری، جانشین رئیس منطقه عملیاتی آغار و دالان شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی روز چهارشنبه (10 شهریور ماه) در نشست خبری که در جریان بازدید خبرنگاران از منطقه عملیاتی دالان برگزار شد با اعلام این خبر افزود: در این مدت 80 هزار بشکه میعانات گازی نیز در این منطقه تولید شده است.

وی به فعالیتهای تعمیراتی این منطقه در بخشهای مختلف خطوط لوله جریانی، جمع آوری و نصب تجهیزات سرچاهی و درون چاهی، توپکرانی و رنگ آمیزی تاسیسات اشاره کرد و گفت: ناحیه آغار شامل چهار مرکز جمع آوری و یک مرکز تفکیک و ناحیه دالان شامل سه مرکز جمع آوری و یک واحد فراورش به ظرفیت 44 میلیون متر مکعب است.

نامداری، ساخت کارت الکترونیک شیرهای MOV و ساخت چندراهه (Choke Manifold) برای انجام آزمایشهای سرچاهی با استفاده از توانمندی کارکنان منطقه، توپکرانی هوشمند تعدادی از خطوط لوله خروجی چاه ها و مراکز جمع آوری و نصب محفظه ارسال و دریافت توپک در مسیر خط هشت اینچ ارسال مایعات گازی به بندر طاهری را از دیگر فعالیتهای شاخص این منطقه عملیاتی در نیمه نخست امسال عنوان کرد.

بر پایه این گزارش، منطقه عملیاتی دالان شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، چهارشنبه (10 شهریورماه) میزبان خبرنگاران و عکاسان حوزه انرژی بود. شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، یکی از سه شرکت زیرمجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که با برخورداری از پنج منطقه عملیاتی نار و کنگان، پارسیان، آغار و دالان، سرخون و گشوی جنوبی و منطقه سروستان و سعادت آباد، در سه استان بوشهر، هرمزگان و فارس فعالیت می کند.

 

کد خبر 268262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =