نفت و گاز زاگرس جنوبی تحریم را زمینگیر کرد

متخصصان شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با ساخت بسیاری از قطعات و تعمیر بسیاری از تجهیزات و تاسیسات در دوران تحریم، تحریم را زمینگیر کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به شیراز، فرهاد دهخدا، جانشین رئیس اداره خدمات فنی چاه های شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی  روز چهارشنبه (10 شهریور ماه) در جمع خبرنگارانی که برای بازدید از منطقه عملیاتی دالان به استان فارس سفر کرده بودند، با بیان این مطلب افزود: این اداره حدود 10 سال پیش تاسیس شد و از آن زمان تاکنون خدمات بسیاری را در بخش تجهیزات و سرچاهی به این شرکت ارائه کرده است.

وی اظهار کرد: تجهیزات ساخته شده در اداره خدمات فنی چاه ها و کارگاه های مرکزی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، کاهش چشمگیر هزینه ها و استقرار بدون مشکل تولید را طی این سالها و بویژه دوران تحریم به دنبال داشته است.  

دهخدا به همکاری تنگاتنگ این شرکت با سازندگان داخلی اشاره کرد و افزود: امروز شرکتهای سازنده ایرانی به سطحی از توانمندی دست یافته اند که بطور مثال شرکتهای داخلی را برای تامین کالاهایی مانند ولهد از واردات بی نیاز کرده اند.

وی همچنین ساخت نشت بند و آب بند را که پیش از تحریمها از خارج کشور وارد می شد، از دستاوردهای متخصصان این شرکت عنوان کرد.

بر پایه این گزارش، منطقه عملیاتی دالان شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، چهارشنبه (10 شهریورماه) میزبان خبرنگاران و عکاسان حوزه انرژی بود. شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، یکی از سه شرکت زیرمجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که با برخورداری از پنج منطقه عملیاتی نار و کنگان، پارسیان، آغار و دالان، سرخون و گشوی جنوبی و منطقه سروستان و سعادت آباد، در سه استان بوشهر، هرمزگان و فارس فعالیت می کند.

کد خبر 268264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =