سرمایه گذاری 1000 میلیارد ریالی دولت در صنعت گاز استان قزوین

دولت تدبیر و امید با هدف توسعه زیرساخت های گازرسانی در استان قزوین بیش از یکهزار و 77 هزار میلیارد ریال دراین استان سرمایه گذاری کرده است.

اسماعیل مفرد بوشهری، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت امسال، 70 طرح گازرسانی در استان قزوین افتتاح و عملیات اجرایی 80 طرح نیز با یکهزار و 77 هزار میلیارد ریال اعتبار، آغاز شد.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین افزود: گازرسانی به 23 روستای استان، گازرسانی به بزرگترین شهرک صنعتی استان در شهرستان خرمدشت، آغاز بهره برداری خط انتقال گاز خرمدشت_ آبگرم، گازرسانی به 42 واحد صنعتی، افتتاح گازرسانی به دو شهرک صنعتی آبیک و حکیمیه و افتتاح ساختمان اداره گاز شریفیه از جمله طرح های قابل افتتاح شرکت گاز استان قزوین در هفته دولت بود که بیش از 535 میلیارد ریال برای اجرایی شدن آنها هزینه شده است.
 
وی ادامه داد: عملیات اجرایی گازرسانی به شهر سیردان و همچنین 76 روستای استان که شامل 41 روستا در منطقه الموت، 29 روستای آوج، 6 روستا در منطقه طارم و چند طرح دیگر بوده در این ایام آغاز شد که مبلغی معادل 542 میلیارد ریال برای انجام آن ها پیش بینی شده است.
 
بوشهری با بیان این که طرح های گازرسانی به روستاها را به طور جدی پیگیری می کنیم، تاکید کرد: با تلاش کارکنان این شرکت، طرح های گازرسانی به روستاهای هرائین و داخرجین در منطقه آوج که دوسال برای آن زمان پیش بینی شده بود طی 6 ماه به پایان رسید.
کد خبر 268555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =