اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهینه‌سازی مصرف انرژی در مناطق پخش

رئیس طرح ها و برنامه ریزی بهینه سازی شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران، از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهینه‌سازی مصرف انرژی در ستاد و مناطق 37 گانه خبرداد.

به گزارش خبرنگار شانا، میرطاهر پورپرتویی، رئیس طرح ها و برنامه ریزی بهینه سازی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، دیروز (شنبه، 27 شهریورماه) در نخستین نشست شورای راهبردی انرژی گفت: ابلاغیه وزیر نفت در راستای استقرار واحدهای مدیریت و ممیزی انرژی در تمام شرکت های اصلی و تابعه از جمله الزام های شکل گیری این شورا در شرکت پخش بوده است.

وی به اقدام های انجام شده پارسال شرکت برای بهینه سازی مصرف انرژی اشاره کرد و افزود: مدیریت و پایش مستمر مصارف حامل‌های انرژی، تعویض پروژکتورهای پرمصرف انبارها با نوع  ال ای دی کم مصرف، تعویض پنجره های موجود با نوع دو جداره و استفاده از انرژی‌های نو در شرکت (نصب نیروگاه خورشیدی) از جمله این اقدام ها بوده است.

رئیس طرح ها و برنامه ریزی بهینه سازی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بازدید دوره ای از تمام ساختمان‌ها و تاسیسات و رفع نواقص مطابق چک لیست‌های مبنا، تعویض لوازم انرژی بر فرسوده و مبحث ۱۹ ملی ساختمان و آموزش، فرهنگ‌سازی و تبلیغات را از دیگر فعالیت های انجام شده در شرکت عنوان کرد.

وی، تدوین خط‌ مشی انرژی شرکت، استقرار سیستم مدیریت انرژی بر مبنای استاندارد ایزو ۵۰۰۰۱ در سه منطقه البرز، چالوس و قم به صورت پایلوت، تخصیص ۳۰ میلیارد ریال برای انجام اقدام های لازم در زمینه بهینه‌سازی مصرف انرژی در مناطق، برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی در ستاد، مناطق مختلف و طراحی سامانه مدیریت انرژی را از جمله برنامه های آینده شرکت ملی پخش اعلام کرد.

کد خبر 269294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =