زمینه سازی نظام پیشنهادها برای اجرای طرح های جدید سازمانی

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، استفاده از نظام خلاقیت و پیشنهادها را زمینه ساز اجرای موفق طرح های جدید سازمانی عنوان کرد.

به گزارش شانا، سعید ناصری پور با اشاره به راه اندازی نرم افزار جامع نظام خلاقیت و پیشنهادهای شرکت ملی نفت ایران گفت: نظام مدیریت مشارکتی مبتنی بر دریافت پیشنهادهای کارکنان در زمینه رفع تنگناها و راه‌های توسعه فعالیت سازمان، به افزایش بهره وری کمک می کند.

وی افزود:  از آنجا که در نظام مدیریت مشارکتی،‌ کارکنان خود را در اتخاذ تصمیم‌های راهبردی برای ایجاد تحول در سازمان سهیم می‌دانند،‌ همکاری و همدلی بیشتری نسبت به اجرای طرح‌ها و پیشنهادهای پذیرفته شده نشان می‌دهند و از مقاومت در برابر تغییرات و تحولات سازمان پرهیز می کنند.

ناصری پور، همسو سازی اهداف کارکنان و سازمان از طریق ایجاد منافع مشترک، بهبود مستمر از طریق افزایش بهره وری در سازمان، کاهش هزینه هاو کاهش ضایعات را از دستاوردهای بهره مندی از نظام خلاقیت و پیشنهادها در شرکت ها  عنوان کرد.
 وی افزود: این نظام ، بهبود فرایندکارو خدمات ، استفاده بهینه از منابع، صرفه جویی در موادو انرژی و گسترش فرهنگ کار گروهی را در پی دارد.

بر پایه این گزارش، همکاران ستادی و عملیاتی می توانند به منظور اجرایی کردن ایده های خلاق و ایجاد نوآوری در بخش های مختلف، نسبت به درج و ثبت ایده های خود در درگاه الکترونیکی به نشانی portal.nioc.ir اقدام کنند. ایده های ثبت شده پس از طی روند اداری آن در شورای نظام مشارکت و پیشنهادها مورد بررسی و تحلیل کارشناسی قرار می گیرد و در صورت پذیرش، مراحل ثبت آن و اقدام های تشویقی از طریق همین درگاه به سمع و نظر فرد صاحب ایده می رسد.

کد خبر 269478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =