مسابقات ورزشی ستاد شرکت نفت مناطق مرکزی برگزار شد

195 نفر از کارکنان ستاد شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پنج رشته ورزشی تیراندازی با تفنگ بادی، تیراندازی با تپانچه بادی، دارت، تنیس روی میز و شطرنج به رقابت پرداختند.

به گزارش شانا، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسابقات ورزشی با حضور کارکنان ستاد شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برگزار شد و40  نفر در رشته تفنگ بادی، 54 نفر در رشته تپانچه بادی، 14 نفر در رشته تنیس روی میز ، 75 نفر در رشته دارت و 12 نفر در رشته شطرنج بر اساس برنامه زمانبندی شده به رقابت پرداختند و در پایان به نفرات برتر هدایایی تقدیم شد.

بر اساس این گزارش، در رشته تنیس روی میز به ترتیب مهزیار دقیقان، علی دامادی، پژمان بیات و سید حمیدرضا هاشمی حائز رتبه های اول تا چهارم شدند.
نفرات برتر مسابقات شطرنج نیز پیمان پاشایی، جعفر تنگسیری و مرتضی نوروزی بودند.

در رشته تفنگ بادی، توماج شامیر، محمدحسن عسکری و عباس بهناد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در رشته تپانچه، محسن شولی، حمیدرضا مسافری و کمیل زادصالح به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

خانمها آنازرین آرا ، ندا محمدی هزاوه و مرجان مکبری نیا نیز در رشته تفنگ بادی زنان در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

فرانک حمیدی ، سکینه فلاح و سیده معصومه عباسی نیا در رشته دارت به عنوان سه نفر اول معرفی شدند و در رشته دارت مردان نیز یوسف توحیدی ، داود آزادمرد و جعفر دلاور به عنوان نفرات ممتاز معرفی شدند.

کد خبر 269525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =