افزایش معاملات در تالار فرآورده های نفتی پتروشیمی بورس کالا

همه کالاهای عرضه شده در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران شهریورماه رشد را تجربه کردند و بیش از ۱.۳ میلیون تن انواع کالا در این بازار معامله شد.

به گزارش شانا، حدود ۲.۷ میلیون تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران در شهریورماه دادوستد شد که نسبت به ماه قبل به لحاظ ارزش، رشد هشت درصدی را تجربه کرد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز در این مدت شاهد معامله حدود یک میلیون تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی بود که به لحاظ ارزش نسبت به مدت مشابه ماه قبل، رشد ۱۴ درصدی را تجربه کرد.

بیش از ۱.۳ میلیون تن انواع کالا در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالا در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد و ارزش معاملات انواع فرآورده های نفتی و پتروشیمی در این تالار از مرز ۱۷ هزار میلیارد ریال عبور کرد که در مقایسه با مرداد ماه به ترتیب از نظر حجم و ارزش رشد ۲۳ و ۲۹ درصدی را تجربه کرد.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالا در همه گروه های کالایی افزایش حجم و ارزش معاملات را تجربه کرد.

به گزارش بورس کالا، حدود ۴۹۴ هزار تن انواع قیر ، ۲۷۵ هزار تن انواع مواد پلیمری ، ۳۲۴ هزار تن وکیوم باتوم، ۹۱ هزار تن انواع مواد شیمیایی و ۸۲ هزار تن لوب کات در شهریورماه توسط مشتریان خریداری شده است.

همچنین ۴۴۰۰ تن سلاپس واکس، ۲۴ هزار و ۹۷۰ تن گوگرد، ۱۵۰ تن گاز آرگون و ۶ هزار و ۶۶۲ تن عایق رطوبتی نیز در این مدت در بورس کالا معامله شد.  

کد خبر 269657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =