مجتمع آموزشی شهدای ملی حفاری در اهواز آغاز به‌کار کرد

همزمان با آغاز سال تحصیلی 96 – 95، روز شنبه در مراسمی مجتمع آموزشی شهدای ملی حفاری بازگشایی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، در آیین آغاز به‌کار فعالیت آموزشی این مجتمع که به طور نمادین با به صدا درآوردن زنگ مدرسه در دبیرستان دوره اول دخترانه شهدای حفاری برگزار شد، حیدر بهمنی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، با تشریح نقش و اثرگذاری امر آموزش در پیشرفت همه جانبه جوامع، گفت: موضوع آموزش باید از پیش دبستانی تا دانشگاه مورد اهتمام بوده و ضرورت دارد کادر آموزشی نهایت تلاش خود را در جهت رشد و تعالی علمی، آموزشی و تربیتی دانش آموزان بکار گیرند.

وی آماده سازی مجموعه‎های 6 گانه آموزشی شهدای شرکت ملی حفاری ایران را مطلوب توصیف کرد و از تلاش‎های صورت گرفته از سوی مدیریت‎های مجتمع، خدمات و مهندسی ساختمان شرکت در تجهیز فضای آموزشی قدردانی کرد.

بهمنی با بزرگداشت هفته دفاع مقدس، افزود: ما آنچه داریم از برکت خون شهیدان است و امنیت، آسایش و پیشرفت‎های علمی امروز میهن اسلامی و سرافرازی ملت ایران، مرهون ایثارگری‎ها و جانفشانی‎های شهدای والامقام است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: توجه به وصایای شهدا، تداوم راه آنان و خودباوری و تلاش در جهت افزایش آموخته‎ها، راز موفقیت روز افزون جوانان در دستیابی به مدارج عالی علم و دانش و پیشرفت همه جانبه کشور خواهد بود.

در این آئین، حجت الاسلام امانت درباره اهمیت علم و دانش در دین اسلام مطالبی بیان داشت و بر امر تعلیم و تربیت تاکید کرد.

وی با اشاره به فعالیت‎های به عمل آمده از سوی مدیریت ارشد شرکت و بخش‎های مختلف سازمان در راستای روز آمدکردن فضاهای آموزشی، گفت: در نتیجه این اقدامات امروز دانش آموزان می‎توانند در مجهزترین مدارس در استان خوزستان به فراگیری علم و دانش بپردازند.

در ادامه، نماینده مدیرعامل و مدیر مجتمع آموزشی شهدای ملی حفاری با بیان این‎که در دبستان‎ها و دبیرستان‎های دوره نخست و دوم دخترانه و پسرانه در مجموع یک هزار و 900 دانش آموز سال تحصیلی جدید را آغاز کردند، گفت: این مجتمع از 200 نفر کادر آموزشی مجرب و تجهیزات مدرن آموزشی برخوردار است.  

احمد سراج، انجام چند پروژه آموزشی و عمرانی از جمله  سامانه همکلاسی را یادآور شد و افزود: راه‎اندازی این سامانه در نخستین روز سال تحصیلی جدید در ایجاد ارتباط نزدیک‎تر میان مدرسه و والدین تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این سامانه پیام کوتاه، آزمون اینترنتی، بانک سوالات، امور شهریه، کارنامه تحصیلی، نظم و انضباط دانش آموز و ... پیش بینی و خانواده‎ها و دست اندرکاران مجتمع به آسانی در جریان وضعیت تحصیلی دانش آموزان خود قرار داشته و پل ارتباطی مناسبی بین اولیاء، مربیان و دانش آموزان است.  

سراج تجهیز کلاس‎های درس و فضای اداری مجتمع به سیستم‎های گرمایشی و سرمایشی جدید، نصب پنجره‎های دو جداره، مخازن آب و رنگ آمیزی محوطه مجتمع را از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال جاری برشمرد.

کد خبر 269662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =