نصب سامانه نو و استاندارد اعلان پرواز در فرودگاه خارک

مدیر عملیات عمومی خارگ از نصب سامانه نو و استاندارد اعلان پرواز در فرودگاه شهدای خارک خبر داد.

به گزارش شانا، احمد باقری مقدم، با اشاره به نصب سیستم استاندارد اعلان پرواز در فرودگاه شهدای خارک، اظهارکرد: این اقدام به منظور برنامه‌ریزی در راستای ارتقاء خدمات فرودگاهی، کسب رضایت مسافران و مراجعان فرودگاهی و آگاهی مسافران از وضعیت پروازهای روزانه، نشست و برخاست پروازها، تاخیرهای احتمالی و روند تشریفات پرواز از لحظه ورود به فرودگاه تا خروج از آن انجام شده است.

وی افزود: براین اساس سیستم اعلان پرواز فرودگاه شهدای خارک تعویض و مطابق با استانداردهای روز جهانی، با تلاش مسئولان و متخصصان فرودگاه شهدای خارگ و شرکت آریا ارقام بروز رسانی شد.

باقری مقدم در مورد هدف از نصب این سیستم جدید، گفت: هدف از انجام این‎کار، ایجاد یک سامانه مرکزی برای ارائه اطلاعات همزمان با پروازهای فرودگاه‌ها به صورت هوشمند و یک سیستم متمرکز کشوری در تمامی فرودگاه‌هاست که قابلیت اطلاع رسانی دقیق و یکپارچه در این حوزه را فراهم می‌کند و عملا هیچ‌گونه بی‎انطباقی اطلاعات پروازها در مبدا و مقصد مشاهده نخواهد شد.

مدیر عملیات عمومی خارک تصریح کرد: این سامانه کاملا تحت وب بوده که این امر سهولت و سرعت استفاده از این سیستم را بالا خواهد برد.

به گفته وی تمامی دستگاه‎های متصل به شبکه از جمله موبایل و تبلت قابلیت استفاده از این سامانه را خواهند داشت. به علاوه این‎که مشکلات و حجم کار حوزه پشتیبانی فنی در سمت کاربر را به حداقل خواهد رساند.

باقری مقدم اتصال این سیستم به سامانه‎های دیگر فرودگاهی برای دقیق‎تر شدن اطلاع رسانی (وب سایت فرودگاه، سیستم پاسخ‌گویی تلفنی، عوارض فرودگاهی و...) گزارش گیری‎های عملکردی و آماری بسیار دقیق و متنوع تحت فرمت‌های مختلف و همچنین استفاده از استانداردهای به روز در این حوزه را از جمله مزیت‎های این سامانه عنوان کرد. 

براساس گزارش شرکت پایانه‎های نفتی، مدیر عملیات عمومی خارک با اشاره به این‎که فرودگاه خارک هفتمین فرودگاه مجهز به این سیستم در ایران است، افزود: در رده فرودگاه‎های شرکت نفت، تنها فرودگاه جزیره خارک مجهز به این سیستم است که توانست به جمع فرودگاه‎های با استاندارد بالای کشور ملحق شود.

کد خبر 269674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =