دبیرکل فدراسیون فوتبال از رئیس پژوهشگاه نفت قدردانی کرد

دبیرکل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نامه ای، از همکاری های رئیس پژوهشگاه صنعت نفت به دلیل انجام هماهنگی های لازم برای برگزاری تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در این مجموعه قدردانی کرد.

به گزارش شانا، علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نامه ای خطاب به حمیدرضا کاتوزیان، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، از حمایت ها و همکاری های وی قدردانی کرد و خواستار تداوم برگزاری تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در مجموعه ورزشی پژوهشگاه صنعت نفت شد.

 تیم ملی فوتبال ایران به منظور آماده سازی برای مرحله نهایی رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، چهارمین دوره تمرینات خود را در مجموعه ورزشی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می کند.

 این تمرینات زیر نظر کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت در 2 دوره برگزار می شود که دوره نخست از 9 تا 13 مهرماه امسال و دوره دوم از 16 تا 19 مهرماه امسال خواهد بود.

سومین بازی تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، روز 15 مهرماه بین تیم های ایران و ازبکستان در تاشکند و چهارمین بازی انتخابی روز 20 مهرماه بین ایران و کره‌جنوبی در تهران برگزار می شود.

کد خبر 269693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =