مانور زیست محیطی شرکت نفت و گاز کارون برگزارشد

مانور پیشگیری از آلودگی‌های نفتی با هدف آمادگی در شرایط اضطراری در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون برگزار شد.

به گزارش شانا، منصور علیرضایی، رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، هدف از برگزاری این مانور را  افزایش سطح آمادگی نیروهای اجرایی اچ اس یی،(بهداشت، ایمنی، محیط زیست) ارزیابی کارایی تجهیزات و نحوه تعامل با سایر بخش‌ها در زمان وقوع نفت ریزی در رودخانه ها و کانال‌ها اعلام کرد.

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز افزود: اسکیمر، بوم بادی، پمپ، بوم جذبی و قایق از جمله تجهیزاتی بودند که عملکرد آنها در مانور 4ساعته این شرکت مورد ارزیابی قرار گرفت.

علیرضایی با اعلام  ضرورت برگزاری مانورهای آمادگی گفت: با توجه به نوع فعالیت‌های واحدهای صنعتی و احتمال بروز نشت نفت و گاز و وقوع حادثه، برگزاری مانورهای اچ اس یی در کنترل بهتر بحران‌ها و بهبود عملکرد و کارایی نیروها موثر است.

وی با اشاره به چشم انداز اچ اس یی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون درباره برگزاری مانورها، گفت: رویکرد ما ایجاد ساختاری نظام مند در اجرای مانورهای مختلف در زمان‌ها مشخص و در جهت فعالیت‌های شرکت است تا بتوانیم حوادث را با کمترین آثار و بیشترین بازدهی واکنش در شرایط اضطراری مدیریت و مهار کنیم.

کد خبر 269713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =