بیش از 30 شرکت نفتی در نشست الجزایر حضور می‎یابند

مجمع بین‎المللی انرژی اعلام کرد در نشست این هفته این نهاد در الجزایر، نمایندگانی از حدود 35 شرکت بزرگ نفتی شرکت می‎کنند.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اینترنتی مجمع بین‎المللی انرژی، نمایندگان 35 شرکت انرژی از کشورهای گوناگون جهان در نشست الجزایر حضور خواهند یافت.

پدرو میرو از شرکت اسپانیایی سپسا، جیکوب توماسن از شرکت دانمارکی مرسک اویل، امین حسن الناصر از شرکت عربستانی آرامکو، فلاح العمری از شرکت بازاریابی نفت عراق (سومو)، امینه معزوزی از شرکت الجزایری سوناتراک و پاتریک پویان از شرکت فرانسوی توتال، باسم سیسمان از شرکت نفت ترکیه (تی پی ای او)، مدیران عامل مهم‎ترین شرکت‎هایی هستند که در این سطح در نشست الجزایر حضور می‌یابند.

شرکت‎هایی همچون آنادارکو، اکسون موبیل و شلمبرژه از آمریکا، بی پی و شل از انگلستان، انل و انی از ایتالیا، گالپ از پرتغال، میتسوبیشی از ژاپن، و استات اویل از نروژ نیز بدون حضور مدیر عامل خود، نمایندگانی به نشست الجزایر اعزام کرده‎اند.

پانزدهمین نشست مجمع بین‎المللی انرژی قرار است در روزهای ٢٦ تا ٢٨ سپتامبر (٥ تا ٧ مهر) در الجزیره برگزار شود و وزیران، مسئولان ارشد، مدیران شرکت‎ها، نمایندگان نهادهای بین‎آلمللی و کارشناسانی از ٧٢ عضو این نهاد، در آن حضور خواهند داشت.

کد خبر 269719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =