19 سازمان بین‎المللی در نشست الجزایر حاضر می‌شوند

مجمع بین‎المللی انرژی اعلام کرد در نشست این هفته این نهاد در الجزایر، نمایندگانی از 19 سازمان بین‎المللی حضور خواهند یافت.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اینترنتی مجمع بین‎المللی انرژی، در نشست این هفته این نهاد که به میزبانی الجزایر برگزاری می‎شود، نمایندگان 19 سازمان بین‎المللی در کنار مسئولان رسمی کشورها و مدیران ارشد شرکت‎های نفتی حاضر خواهند شد.

سید محمد حسین عادلی به نمایندگی از مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی ئی سی اف)، محمد بارکیندو از سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) فاتح بیرول از آژانس بین‎المللی انرژی، پال راسموسن از اتحادیه جهانی گاز، عباس النقی از سازمان کشورهای عرب صادر کننده نفت (اواپک)، از مسئولان شناخته شده سازمان‎های انرژی بین‎المللی هستند که در نشست الجزایر حضور می‎یابند.

اتحادیه آفریقا، کمیسیون انرژی آفریقا، سازمان همکاری‎های اقتصادی آسیا-اقیانوسیه (APEC)، نهاد منشور انرژی، کمیسیون اروپا، آژانس بین المللی انرژی‎های تجدید پذیر (IRENA)، بانک جهانی، مجمع اقتصاد جهانی، از دیگر نهادهای مهم حاضر در نشست الجزایر خواهند بود.

پانزدهمین نشست مجمع بین‎المللی انرژی قرار است در روزهای ٢٦ تا ٢٨ سپتامبر (٥ تا ٧ مهر) در الجزیره برگزار شود و وزیران، مسئولان ارشد، مدیران شرکت‎ها، نمایندگان نهادهای بین‎المللی و کارشناسانی از ٧٢ عضو این نهاد، در آن حضور خواهند داشت.

کد خبر 269727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =