زنگنه سه‎شنبه در الجزیره سخنرانی می‎کند

مجمع بین‎المللی انرژی در برنامه منتشر شده از اجلاس الجزیره اعلام کرد وزیر نفت ایران سه‎شنبه (ششم مهر ماه) در نخستین نشست تخصصی این رویداد سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اینترنتی مجمع بین‎المللی انرژی، طبق برنامه نشست‎های تخصصی اجلاس این هفته این نهاد، بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران، سه‎شنبه در الجزیره سخنرانی می‎کند.

بر اساس برنامه یاد شده، زنگنه در نشست تخصصی با موضوع "بازار نفت: دورنما و چالش ثبات" که از ساعت 10 تا 11 صبح به وقت محلی برگزار می‎شود، سخن خواهد گفت.

پیش از زنگنه، نورالدین بوطرفه، وزیر انرژی الجزایر، با سخنرانی خود این نشست را افتتاح خواهد کرد.

محمد بارکیندو، دبیر کل اوپک، فاتح بیرول، رئیس مجمع بین‎المللی انرژی، ژیانگشنگ سان، دبیر کل مجمع انرژی، سخنرانان اصلی نشست یاد شده و انس خالد الصالح، سرپرست وزارت نفت کویت، الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه، خالد الفالح، وزیر انرژی، صنعت و منابع معدنی عربستان، اولوخیو دل پینو، وزیر نفت ونزوئلا، پاتریک پویان، مدیر عامل شرکت توتال، و مایک مولر، معاون معاملات نفت شرکت شل، از دیگر حاضران در این نشست خواهند بود.

پانزدهمین نشست مجمع بین‎المللی انرژی قرار است در روزهای ٢٦ تا ٢٨ سپتامبر (٥ تا ٧ مهر) در الجزیره برگزار شود و وزیران، مسئولان ارشد، مدیران شرکت‎ها، نمایندگان نهادهای بین‎المللی و کارشناسانی از ٧٢ عضو این نهاد، در آن حضور خواهند داشت.

کد خبر 269744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =