ریسک فعالیت اکتشافی در شمال کشور زیاد است

مدیر اکتشاف شرکت نفت خزر با اشاره به ریسک زیاد فعالیت های اکتشافی در شمال کشور، گفت: امیدواریم با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت، مطالعات زمین شناسی سطح الارضی در دشت گرگان به دستاوردهای مطلوبی منجر شود.

به گزارش خبرنگار شانا، یوسف اعتمادی صبح امروز (یکشنبه، چهارم مهرماه) در مراسم امضای قرارداد همکاری بین شرکت نفت خزر و پژوهشگاه صنعت نفت، با بیان این مطلب افزود: اکتشاف، پشتوانه تولید است و از آن جا که تاکنون فعالیت های اکتشافی زیادی در شمال کشور انجام نشده است، مطالعه زمین شناسی دشت گرگان و گنبد حائز اهمیت است.

وی به فعالیت های مطالعاتی قبلی در مناطقی مانند کپه داغ، خانگیران و گنبدلی در شمال کشور اشاره و خاطرنشان کرد: پژوهشگاه صنعت نفت می تواند از داده های حاصل از مطالعات پراکنده ای که در حوزه دشت گرگان نیز انجام شده است، استفاده کند.

اعتمادی ابراز امیدواری کرد که این پروژه مطالعاتی در زمان مقرر به پایان برسد و نفت خزر بتواند در دیگر حوزه ها نیز از پتانسیل ها و ظرفیت های شرکت نفت خزر بهره مند شود.

قرارداد «مطالعات زمین شناسی سطح الارضی دشت گرگان و گنبد در زیرشاخه های چینه نگاری، رسوب شناسی، فسیل شناسی، تکنوتیک و ژئوشیمی» صبح امروز (یکشنبه، چهارم مهرماه) بین سرپرست شرکت نفت خزر و رئیس پژوهشگاه صنعت نفت امضا شد.   

کد خبر 269748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =