عادلی از سخنرانان روز نخست اجلاس الجزیره خواهد بود

مجمع بین‎المللی انرژی در برنامه منتشر شده از اجلاس الجزیره اعلام کرد دبیر کل ایرانی مجمع کشورهای صادر کننده گاز سه‎شنبه (ششم مهر ماه) در دومین نشست تخصصی این رویداد سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اینترنتی مجمع بین‎المللی انرژی، طبق برنامه نشست‎های تخصصی اجلاس این هفته این نهاد، محمد حسین عادلی، دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی ئی سی اف) سه‎شنبه در الجزیره سخنرانی می‎کند.

بر اساس برنامه یاد شده، عادلی در نشست تخصصی با موضوع "گاز طبیعی: چالش‎ها برای صنعت، زنجیره ال ان جی و و پیامدها برای ساختار بازار" که از ساعت 11 و 40 دقیقه تا 13 به وقت محلی برگزار می‎شود، سخن خواهد گفت.

پیش از عادلی، محمد بن صالح الساده، وزیر انرژی و صنعت قطر، با سخنرانی خود این نشست را افتتاح خواهد کرد.

افزون بر دبیر کل جی ئی سی اف، پال راسموسن، دبیر کل اتحادیه بین‎المللی گاز، دیگر سخنران اصلی نشست یاد به شمار می‎آید و نوئر بایکلی، معاون رئیس کمیسیون توسعه و اصلاح ملی چین، جابر علی حسین اللعیبی، وزیر نفت عراق، کارلو کالنتا، وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا، یوسوکه تاکاگی، وزیر اقتصاد، بازرگانی و صنعت ژاپن، اوه بکمه‎یر، وزیر کشور آلمان، میکال کورتیکا، معاون وزیر انرژی لهستان و امینه معزوزی، مدیر عامل شرکت سوناتکراک الجزایر، از دیگر حاضران در این نشست خواهند بود.

پانزدهمین نشست مجمع بین‎المللی انرژی قرار است در روزهای ٢٦ تا ٢٨ سپتامبر (٥ تا ٧ مهر) در الجزیره برگزار شود و وزیران، مسئولان ارشد، مدیران شرکت‎ها، نمایندگان نهادهای بین‎المللی و کارشناسانی از ٧٢ عضو این نهاد، در آن حضور خواهند داشت.

کد خبر 269751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =