۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
  • کد خبر: 269756
پاکسازی حریم خط 22 اینچ ری - شاهرود سازی

رئیس واحد تعمیرات خط منطقه شمال شرق، از پاکسازی نخاله‌های ساختمانی و موانع استقرار یافته در حریم کیلومتر 800+377 خط لوله 22 اینچ ری- شاهرود خبر داد.

محمدمهدی جامعی با بیان این مطلب به خبرنگار شانا گفت: پاکسازی و آزادسازی حریم قانونی خطوط لوله، امکان دسترسی آسان و سریع نیروهای فنی و عملیاتی منطقه به خطوط انتقال را فراهم می‌آورد.

وی افزود: باید خطرات ناشی از تعرض به حریم خطوط لوله به مجاوران آموزش داده شود چون بی‌توجهی به حریم خط لوله، فرایند انتقال را ناامن و حادثه ساز خواهد کرد.

رئیس واحد تعمیرات خط شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال شرق با تاکید بر این که حریم ایمنی خطوط لوله بیشتر به نفع همسایگان و مجاوران آن و برای حفظ ایمنی جان و مال شهروندان است، ادامه داد: هم اکنون نیز شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت تمهیداتی را برای حفظ ایمنی همسایگان خط اندیشیده است.

وی اعلام کرد: پاکسازی حریم و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به منزله صیانت از سرمایه‌های ملی و فراهم کردن حداقل ایمنی و سلامتی برای ساکنان مجاور خطوط لوله است.

به گزارش شانا، مرکز این منطقه در شمال شرق شهرستان شاهرود و در جوار مرکز انتقال نفت و تاسیسات شهید سر برزگر واقع شده است.

انتقال ایمن، سریع و مطمئن سالانه ٦,٥ میلیارد لیتر فرآورده نفتی از سوی این منطقه حاصل تلاش شبانه روزی نیروهای فنی و عملیاتی و ستادی این منطقه است که بدون لحظه ای وقفه در تمام طول سال و ایام تعطیل تداوم دارد.

کد خبر 269756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =