مسابقات عملیاتی امدادگران شرکت ملی گاز ایران برگزار شد

هفتمین دوره مسابقات عملیاتی، ورزشی امدادگران شرکت ملی گاز ایران به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای مقابله با وقوع بحران‌های طبیعی در اردبیل برگزار شد.

به گزارش شانا، مراسم آیین گشایش هفتمین دوره مسابقات سراسری عملیاتی - ورزشی امدادگران شرکت ملی گاز ایران، دیروز (شنبه، سوم مهرماه) به میزبانی شرکت گاز استان اردبیل در سرعین برگزار شد.

فیروز خدایی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در ابتدای این مراسم، خدمت به مردم را هدف اصلی برگزاری این مسابقات دانست و افزود: امیدواریم اثرات مثبت این گونه مسابقات را در عملکرد امدادگران شرکت ملی گاز شاهد باشیم.

آذر نژاد، معاون عمرانی استاندار اردبیل نیز در این مراسم ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت گاز استان و برگزارکنندگان این دوره از مسابقات گفت: نیروهای امدادی باید آمادگی لازم را برای مواجهه با حوادث داشته باشند تا در مواقع بحرانی بتوانند به خوبی وارد عمل شوند.

وی به خطرات بحران‌های طبیعی اشاره کرد و افزود: بیشترین خطرات در بحران‌های طبیعی مانند زلزله، انفجارها و آتش سوزی‌ها رخ می‌دهد که باید بلافاصله امدادگران وارد عمل شده و گاز داخل شهری را قطع کنند تا از زیان‌های بعدی جلوگیری شود.

معاون عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این مسابقات تجربه ها و اطلاعات بین شرکت کنندگان استان‌ها افزایش یابد و آن ها بتوانند از تجربیهای خود در مواقع بحرانی استفاده کنند.

مسابقات عملیاتی ورزشی امدادگران شرکت ملی گاز ایران، در هفت بخش و در چهار روز در شهر توریستی سرعین برگزار می‌شود.


کد خبر 269769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =