با جذب بازیکن در نیم فصل، صعود می کنیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی عقیده دارد برای قهرمانی در پایان فصل و صعود به لیگ برتر باید در نیم فصل تیمش تقویت شود.

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره وضع تیمش در لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران به خبرنگار ورزشی شانا گفت: اوضاع تیم خوب است البته به غیر از بازی آخر که مستحق باخت نبودیم و روی یک حادثه بازی را واگذار کردیم. در کل اوضاع خوب است، در عین حال من این باخت را به فال نیک می گیرم و بعنوان یک شوک مثبت خوب بود.

تارتار در ادامه درباره پتانسیل این تیم برای برگشت به صدر و نیز حضور در جمع مدعیان گفت: ببینید من و همکارانم خیلی دیر به این تیم اضافه شدیم و دو هفته بیشتر به شروع مسابقات وقت نبود از این رو با توجه به بازیکنانی که تیم جذب کرده بود و نیز بازیکنانی که در بازار نقل و انتقالات باقی مانده بودند تیم خوبی را جمع کریم و در ادامه نسبت به سایرین آماده سازی را دیرتر شروع کردیم برای همین من فکر می کنم شروع خوبی داشتیم و امیدوارم تا نیم فصل این روند را ادامه دهیم و بتوانیم حداقل در مربع مدعیان صعود قرار بگیریم.

تارتار در مورد این که قول صعود می دهد یا نه و این که آیا پارس جنوبی در میان مدعیان این توان را دارد همه را جابگذارد گفت: ببینید هیچ مربی هیچ وقت قول صعود نمی دهد و باید بگویم صعود دو تیم از میان 18 تیم خیلی سخت است اما اگر در نیم فصل بتوانیم چند بازیکن جدید جذب کنیم بویژه در خط حمله می توانیم با برطرف کردن نقاط ضعف در صف مدعیان باقی بمانیم و برای صعود به لیگ برتر بجنگیم.

سرمربی پارس جنوبی با اشاره به 18 تیمی بودن لیگ گفت: دو سهمیه صعود برای لیگ 18 تیمی خیلی کم است آن هم در لیگ یک که بیشتر شبیه جنگ است تا فوتبال چون هیچ تیمی به راحتی باج نمی دهد. من عقیده دارم فدراسیون باید حداقل 2.5 سهمیه را برای صعود قرار می داد. شما اگر به جدول نگاه کنید متوجه می شوید هفت تیم نخست فقط به اندازه یک بازی باهم فاصله دارند و با یک برد و باخت کلی جدول تغییر می کند.

تارتار در ادامه در مورد امکانات پارس جنوبی گفت: به لحاظ سخت افزاری هیچ مشکلی نداریم. از زمین تمرین و خوابگاه بازیکنان و سایر موارد همه چیز خوب است اما یک مقدار به لحاظ نرم افزاری مشکل داریم که با هدایت و مدیریت خوب باشگاه بویژه آقایان رضاییان، خطیب و عطاردی در حال مرتفع شدن است.

وی درباره جام حذفی و نیز بازی با مس کرمان در هفته نهم گفت: حریف ما در جام حذفی نیروی زمینی بود که از این مسابقات کناره گیری کرد به همین دلیل من چند روزی به بچه ها استراحت دادم تا سپس خود را برای بازی با مس آماده کنیم. مس تیم خوبی است و به قولی شخصیت تیمی دارد به همین دلیل به جایگاه آن ها در جدول نگاه نمی کنیم از این رو با توجه به این که کار سختی در کرمان داریم برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم تا دوباره به بالای جدول برسیم.

کد خبر 269820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =