اجرای نظام مشارکت راهکاری برای خودکفایی ملی

اجرای نظام مشارکت، راهکاری مهم در راستای خودکفایی ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش شانا، امین محمدی، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در دوازدهمین جشنواره نظام مشارکت این شرکت که با هدف تجلیل از 220 نفر از فعالان عرصه نظام مشترک با حضور کامبیز باغبان رئیس امور بهره وری، تحول اداری و کارآفرینی شرکت ملی نفت ایران برگزار شد، گفت: نظام مشارکت از جمله موفق‌ترین سیستم‌های جدید مدیریتی است.

وی با اشاره به نقش نظام مشارکت در صنعت نفت، افزود: امروز نقش نیروهای انسانی شایسته، خلاق، توانمند و کارآفرین در موفقیت‌ سازمان‌های برتر، امری انکارناپذیر است.

محمدی گفت: اجرای نظام مشارکت افزون بر افزایش بهره‌وری و کیفیت، نقش مهمی در راستای رفع مشکلات اقتصادی صنعت نفت کشور دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، اجرای نظام مشارکت را راهکاری مهم در راستای خودکفایی ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی دانست که نقش مهمی در توسعه انسانی دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، محمدی با بیان ویژگی‌های نظام مشارکت گفت: در این سیستم بدون در نظر گرفتن مسئولیت سازمانی تمام نیروهای سازمان می توانند در راستای شکوفایی شرکت در یک رقابت سالم به اقتصاد کشور کمک کنند.

وی افزود: تلاش ما بر این است در سال اقتصادمقاومتی ،اقدام و عمل که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، بتوانیم در نظام مشارکت نگاه ویژه‌ای به آینده صنعت نفت گچساران داشته باشیم.

در این مراسم پیام بیژن عالیپور، مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب قرائت شد.

کد خبر 269830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =