صرفه جویی 10 هزار میلیارد ریالی شرکت نفت و گاز گچساران

دبیر نظام مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: اجرای طرح نظام پیشنهادهای کارکنان، تاکنون 9 هزار و 460 میلیارد ریال صرفه اقتصادی داشته است.

به گزارش شانا، علی نارکی، در دوازدهمین جشنواره نظام مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: حدود 50 هزار پیشنهاد از سوی کارکنان این شرکت در زمینه نظام مشارکت ارائه شده است.

به گفته وی، نظام پیشهادات، ابزاری برای شکوفایی اقتصاد مقاومتی همراه با رویکرد فرهنگی در صنعت نفت است.

نارکی افزود: کارکنان و کارگران شرکت نفت و گاز گچساران، پارسال بیش از چهار هزار و 500 پیشنهاد به نظام مشارکت این شرکت ارائه داده اند که از این تعداد 197 مورد مصوب و 89 پیشنهاد اجرا شده است.

دبیر نظام مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، صرفه اقتصادی حاصل از نظام پیشنهادات پارسال را افزون بر دو هزار و 349 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی یادآور شد: نظام مشارکت، ساختاری تغییر یافته از نظام سنتی به شمار می رود که گسترش آن در مدیریت‌های خرد و کلان از اهمیت زیادی برخوردار است.

نارکی ادامه داد: کارکنان و کارگران این صنعت می توانند با ارائه طرح و پیشنهادها در سود و صرفه اقتصادی این شرکت موثر باشند.

وی افزود: سیستم مدیریت در نظام مشارکت به گونه‌ای طراحی شده که تمام کارکنان و افراد شاغل در یک شرکت یا سازمان با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در رشته های خاص نظرها و پیشنهادهایی را ارائه می دهند.

کد خبر 269835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =