استادان دانشگاه کرتین استرالیا از پژوهشگاه صنعت نفت بازدید کردند

محققان و استادان دانشگاه کرتین استرالیا از پردیس بالادستی پژوهشگاه صنعت نفت بازدید و بر توسعه همکاری های فناورانه دو طرف تاکید کردند.

به گزارش شانا، پرفسور اندریس استل بویکس (Andris Stelbovics)معاون دانشگاه کرتین استرالیا در این بازدید با تاکید بر این‌که امکانات موجود در پژوهشگاه صنعت نفت بسیار قابل توجه است، افزود: فعالیت‌های پژوهشی پردیس بالادستی پژوهشگاه، من را تحت تاثیر قرار داد.

وی ادامه داد: از آن‌ جایی که تعدادی از متخصصان پردیس بالادستی پژوهشگاه فارغ‌التحصیل دانشگاه کرتین هستند، می توان از این فرصت برای برقراری تعاملی بهتر بین دو طرف بهره مند شد.

پرفسور برایان ایوانس (Brian Evans)، مدیر دانشکده نفت و گاز دانشگاه کرتین نیز در این بازدید گفت: بیشتر فعالیت‌های دانشگاه کرتین متمرکز بر حوزه بالادستی به خصوص نفت و گاز و با بسیاری از فعالیت‌هایی که در پژوهشگاه صنعت نفت انجام می‌شود مرتبط است.

وی گفت: برای فعالیت‌های تحقیقاتی در سطح استاندارد و عالی، تعامل دانشگاه کرتین استرالیا و پژوهشگاه صنعت نفت بسیار ثمربخش خواهد بود.

محققان و استادان دانشگاه کرتین استرالیا دیروز (چهارم مهرماه) با حضور در پژوهشگاه صنعت نفت، از پردیس بالادستی این مجموعه بازدید کردند.

کد خبر 269842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =