دولت اصلاحات الگوی جدید قراردادهای نفتی را انجام داد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نماینده شاهین شهر درباره الگوی جدید قراردادهای نفتی گفت: دولت اشکال‌های مطرح در قراردادهای نفتی را برطرف و ملاحظات دفتر مقام معظم رهبری را اجرایی کرده است.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، امروز (سه‌شنبه، ششم مهرماه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر، مبنی بر این که دولت اشکال‌های مطرح در قراردادهای نفتی را برطرف نکرده است، گفت: من این سخنان را تایید نمی‌کنم.

وی افزود: هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین که ریاست آن را محسن اسماعیلی برعهده دارد به طور رسمی به بنده نوشت که دولت در 2 مصوبه مختلف اشکال‌های نمایندگان و همچنین 14 و 15 مورد ایراد و ملاحظاتی که دفتر رهبر معظم انقلاب درباره قراردادهای نفتی گرفته است را به طور کامل برطرف کرده است.

لاریجانی تصریح کرد: چرا پشت تریبون مجلس حرفی را می‌زنید که صحیح نیست و خلاف است، اگر شما درباره قراردادهای نفتی بحث دیگری دارید، نماینده مردم هستید و می‌توانید طرحی را تهیه کرده و ارائه دهید تا دولت را ملزم به اجرای نظر خود کنید.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من مسئول بررسی قراردادهای نفتی هستم و می‌گویم که دولت کار خود را انجام داده است و تذکری هم در جلسه پیش دادید، درست نبود.

وی عنوان کرد: اگر ملاحظات بیشتری داشتید به هیئت تطبیق مصوبات ارائه می‌کردید، قرار نیست ما از همه نمایندگان التماس کنیم که بحث‌های خود را انتقال دهند، اما همه ملاحظاتی که از دفتر رهبر معظم انقلاب رسیده بود در این باره اعمال شده است.

کد خبر 269898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =