ترویج فرهنگ ایثارگری در جامعه زمینه ساز تعالی کشور است

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون جانفشانی های شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثاری زمینه ساز پیشرفت کشور است.

به گزارش شانا، به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مهدی یوسفی، در مراسم لاله های گلگون که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهارکرد: امنیت و اقتدار ایران اسلامی در شرایط کنونی منطقه مرهون فداکاری و ایثار رزمندگان اسلام و شهداست و ترویج فرهنگ ایثارگری زمینه ساز پیشرفت و تعالی در کشور است.

وی، امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون جانفشانیهای شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: شهدا و ایثارگران با از خودگذشتگی و تقدیم جان خود، انقلاب اسلامی و کشور را بیمه کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: چرایی اقتدار ملت ایران در شرایط کنونی را تنها باید در گسترش فرهنگ ایثارگری در جامعه جستوجو کرد.

وی با اشاره به شهدای اقلیتهای مذهبی، گفت: ایثار و از خود گذشتگی برای میهن یک مفهوم اخلاقی جهانی بوده که در تمام جوامع و کشورها مورد احترام است.

یوسفی تصریح کرد: در دین اسلام، جایگاه شهادت فراتر از سایر ادیان است، به نحوی که خداوند با مقام عبودیت خود، وارد معامله با شهدا میشود و وعده روزی به شهدا از جانب خود را می‎دهد.

وی، حمایت و ارج نهادن به مقام شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی را وظیفه کنونی مردم و مسئولان دانست که در سایه ایثار آن ها، ایران اسلامی در حال حاضر امن‎ترین کشور منطقه خاورمیانه محسوب میشود.

یوسفی در پایان ابراز امیدواری کرد که روحیه ایثارگری در کشور در بستر فعالیت‏‎های اقتصادی سبب پیشرفت و تعالی کشور شود.

در حاشیه این مراسم از ایثارگران و رزمندگان منطقه ویژه پارس تجلیل شد.

کد خبر 269919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =