۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
  • کد خبر: 269938
برترین های اچ اس یی شرکت ملی پخش معرفی شدند

شرکت های ملی پخش فرآورده های نفتی کرمانشاه، زنجان و ایلام به ترتیب در زمینه اچ اس یی (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه با توجه به امحای یک میلیون و 300 هزار لیتر لجن انبار نفت، مشارکت در اطفای حریق پتروشیمی بیستون و روزآمد کردن تاسیسات ایمنی و آتش نشانی در انبار به عنوان نخستین منطقه برتر شرکت ملی پخش در اچ اس یی  انتخاب شد.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان نیز با توجه به فعالیت های گسترده در زمینه محیط زیست، آموزش و روزآمد کردن تاسیسات به کسب مقام دوم نائل شد.

همچنین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام، مقام سوم را با توجه حادثه خیز بودن منطقه و به پایان رساندن سال بدون حادثه، عملیات سوخت رسانی و خدمات موثر در اربعین به زائران امام حسین (ع) کسب  کرد.

ممیزی اچ اس یی، شامل ایمنی و آتش نشانی، محیط زیست، بهداشت حرفه ای، پدافند غیرعامل و کمیته بحران و آموزش است که مجموع امتیازات در این بخش ها رتبه های اول تا سوم را مشخص خواهند کرد.

هفتم مهرماه به عنوان روز ایمنی و آتش نشانی نامگذاری شده است که در این روز نتایج ممیزی اچ اس یی ٩ پالایشگاه، ١٢ منطقه خطوط لوله و مخابرات نفت، ٣٧ منطقه پخش فرآورده های نفتی و طرح های شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت اعلام خواهد شد.

کد خبر 269938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =