توان رقابتی صادرات نفت ایران افزایش می یابد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تلاش برای افزایش توان رقابتی صادرات نفت خام خبر داد و گفت: تاسیسات پایانه‌های نفتی ایران برای تحقق این هدف تجهیز و نوسازی شده است.

به گزارش شانا، سید پیروز موسوی گفت: دریافت، ذخیره سازی و صدور نفت خام کشور، عمده‌ترین فعالیت‌های شرکت پایانه‌های صادرات مواد نفتی است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به جایگاه ویژه جزیره خارک در صادرات نفت کشور گفت: پایانه صادراتی خارک به عنوان مهمترین پایانه نفتی کشور به شمار می رود.

وی با اشاره به نقش کلیدی پایانه‌های نفتی ایران در صنعت نفت جهان گفت: پایانه‌های نفتی ایران شرکتی کلیدی در خاورمیانه است و نقش موثر و مهمی در صنعت نفت به نمایندگی از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در خاورمیانه و دنیا ایفا می‌کند.

موسوی از نوسازی و تجهیز تاسیسات پایانه‌های نفتی ایران در نقاط مختلف خبر داد و افزود: برخورداری از نیروی انسانی توانمند یکی از مهمترین مزایا و ویژگی‌های پایانه‌های نفتی است.

وی از تلاش این شرکت برای افزایش قابلیت رقابتی صادرات نفت خام خبر داد و ادامه داد: مدیریت استفاده از منابع هیدروکربوری کشور و افزایش قدرت بازاریابی، ایجاد ارزش افزوده به واسطه بهبود کیفیت نفت خام، دستیابی به فناوری اختلاط پیوسته و همزمان نفت خام در دستور کار است.

به گزارش شرکت پایانه های نفتی ایران، موسوی با بیان رشادت‌های کارکنان صنعت نفت و اهالی جزیره خارک در دفاع مقدس افزود: مهمترین هدف رژیم بعث عراق قطع تولید و صادرات نفت و تضعیف نیروی انسانی جزیره بود، اما حضور مداوم و دفاع ایثارگرانه اهالی شریف خارک، بسیجیان و کارکنان صنعت نفت از موفقیت نیروهای مهاجم ممانعت کرد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: همدلی و همراهی سپاه، بسیج و نیروهای بومی و غیربومی به همراه کارکنان رشید و ایثارگر صنعت نفت در جزیره خارک سبب ناکام ماندن دشمن شد.

کد خبر 269945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =