۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
  • کد خبر: 269952
صنایع پتروشیمی خلیج فارس رشد بورس را رقم زد

صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز به رشد بورس کمک کرد و سهامداران بیش از 681 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش یکهزار و 596 میلیارد ریال در 63 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد کردند.

به گزارش شانا، سهامداران در داد و ستدهای روز سه شنبه (ششم مهرماه)، بیش از 681 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش یک هزار و 596 میلیارد ریال در 63 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد کردند.

از هفت شاخص منتخب بورسی نیز به جز شاخص بازار اول، همه صعودی بودند. به این ترتیب شاخص بازار اول در حالی چهار واحد منفی شد که شاخص بازار دوم 365 واحد بالا رفت.

نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه و ملی مس امروز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص ثبت کردند. این در حالی بود که نمادهای سایپا، پتروشیمی مبین، پالایش نفت بندرعباس و ایران خودرو بیشترین تاثیر منفی را بر این متغیر داشتند.

نمادهای صنایع شیمیایی سینا، نورد و قطعات آلومینیومی، آلومراد، کمک فنر ایندامین، سرمایه گذاری مسکن شمال شرق، سامان گستر اصفهان و محورسازان ایران خودرو با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات نشستند.

در سوی دیگر بازار واحدهای صندوق سرمایه گذاری پارند پایدار سپهر، اوراق مشارکت صندوق سرمایه گذاری کارکنان نفت، سخت آژند، صندوق سرمایه گذاری پاداش سهامداری توسعه، اوراق مشارکت شهرداری مشهد، واحدهای صندوق سرمایه گذاری صنوین و اوراق مشارکت ملی نفت ایران با بیشترین عرضه ها و سنگین ترین صف های فروش مواجه شدند.

کد خبر 269952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =