۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
  • کد خبر: 269955
معامله ۳۵ هزار تن مواد پلیمری در بورس کالا

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران امروز شاهد معامله ۳۵ هزار و ۲۳۴ تن مواد پلیمری بود.

به گزارش شانا، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز سه شنبه (ششم مهرماه) میزبان معامله ۳۵ هزار و ۲۳۴ تن محصولات پلیمری بود. ضمن عرضه ۴۲ هزار و ۶۸۷ تن مواد پلیمری، تقاضا برای این مواد ۱۸۵ هزار و ۹۵۴ تن رقم خورد.

 پلی اتیلن‌های سنگین، پلی اتیلن های ترفتالات، پلی اتیلن‌های سبک فیلم و پلی استایرن های معمولی و مقاوم همچنان مورد توجه خریداران بودند.

البته پی وی سی ها با توجه به ریزش قیمتی که از هفته های اخیر آغاز شده است، با رقابت اندک از سوی معامله گران روبه رو شدند به طوری که گرید ۶۵ اروند با حجم عرضه 2 هزار و  992 تن به میزان چهار هزار و  ۶۸۶ تن تقاضا داشت؛ قیمت پایه آن ۲ هزار و ۷۰۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۷۴۹ تومان رقم خورد.

همچنین عرضه ۱۰۰۰ تنی گرید ۶۵ جامبوی اروند هزار و ۷۸۰ تن تقاضا داشت؛ قیمت پایه آن ۲ هزار و ۷۰۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۷۰۱ تومان رقم خورد.

عرضه 2 هزار و ۹۹۲ تنی گرید ۶۵ پتروشیمی بندرامام هم که به صورت سلف عرضه شده بود، با قیمت پایه معامله شد.

پلی اتیلن های سبک فیلم بندرامام همچنان مورد توجه مشتریان است و با رقابت خریداری شدند.

گرید ۰۲۰ با حجم عرضه هزار و  ۵۰۰ تن سه هزار و ۱۳۰ تن تقاضا داشت؛ قیمت پایه آن سه هزار و ۹۰۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۸۳ تومان بود.

گرید ۰۰۷۵ پتروشیمی بندرامام هم با حجم عرضه هزار و 500 تن، سه هزار و ۹۷۰ تن تقاضا داشت؛ قیمت پایه این کالا سه هزار و ۹۷۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن چهار هزار و ۱۵۴ تومان رقم خورد.

در همین حال، پلی استایرن مقاوم هفت هزار و ۲۴۰ پتروشیمی تبریز که با حجم ۳۵۰ تن هزار و ۹۷۰ تن تقاضا داشت؛ قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۱۲ تومان و میانگین نرخ آن هم  پنج هزار و ۱۵۷ تومان رقم خورد. پلی استایرن معمولی هزار و  540 پتروشیمی تبریز هم با حجم عرضه ۲۰۰ تن ۳۸۰ تن تقاضا داشت؛ قیمت پایه این کالا چهار هزار و ۸۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم چهار هزار و ۴۹۱ تومان رقم خورد.

کد خبر 269955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =