اچ‌اس‌یی، اصل غیرقابل مذاکره شرکت ملی نفت ایران

شرکت ملی نفت ایران به الزام‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست به عنوان اصل غیر قابل مذاکره در همه مراحل اعم از اکتشاف، طراحی، ساخت و نصب و تولید و بهره برداری اعتقاد راسخ دارد.

به گزارش خبرنگار شانا، علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی، هفتم مهر ماه، روز ایمنی و آتش نشانی را به تلاشگران این عرصه در صنعت نفت تبریک گفت.

وی در بخشی از این پیام عنوان کرده است: شرکت ملی نفت ایران در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تکمیل طرح‌های در حال اجرا و توسعه و بهره برداری از میدان‌های نفت و گاز را در حالی سرلوحه اهداف خود قرار داده است که به الزام‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست به عنوان اصل غیر قابل مذاکره در همه مراحل اعم از اکتشاف، طراحی، ساخت و نصب و تولید و بهره برداری اعتقاد راسخ دارد.

به گفته کاردر، از آنجا که تحقق اهداف عالیه صنعت نفت تنها در کنار حفظ سرمایه های ملی اعم از نیروی انسانی (بالاترین سرمایه ملی و سازمانی)، محیط زیست و حفظ تاسیسات و امکانات ملی معنا دارد، لازم است مدیران، کارکنان اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری به رعایت کامل الزام‌های اچ‌اس‌یی و تحقق خط مشی ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی نفت ایران اهتمام کامل داشته باشند.

کاردر ابراز امیدواری کرده است که با بهره گیری از توان بالقوه موجود در سطح شرکت برای بهبود و توسعه نظام مدیریت اچ اس یی به صورت کارا و مؤثر و با نهادینه کردن فرهنگ ایمنی و به تبع آن کاهش حوادث و کنترل هزینه‎ها، بهره‌وری و توسعه پایدار و تداوم کسب و کار حاصل شود.

کد خبر 269976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =