صنعت گاز ایران در حوزه ایمنی با شرکت‎های بین المللی همکاری می کند

شرکت ملی گاز ایران در حوزه رئیس ایمنی، بهداشت و محیط‌ زیست (اچ‌اس‌یی) با شرکت‌های بین المللی صاحب نام این حوزه همکاری می کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان سمنان، محمدرضا یوسفی پور، رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی گاز ایران، امروز (چهارشنبه، هفتم مهرماه) در گردهمایی اچ‌اس‌یی صنعت گاز گفت: این شرکت با بهره گیری از دانش روز دنیا فعالیت‌های قابل توجهی در حوزه اچ‌اس‌یی داشته است.

وی افزود: با توجه به حساسیت بالای صنعت گاز، افزون بر بهره گیری از توان شرکت های داخلی از توان شرکت های بین المللی دارای دانش فنی و صاحب نام این حوزه نیز استفاده می شود.

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: این شرکت با شرکت‌هایی از فرانسه، سوئد، انگلیس، استرالیا و هلند در حوزه اچ‌اس‌یی همکاری می کند.

یوسفی پور ادامه داد: تاکنون بازدیدهایی از سوی این شرکت‌ها از بخش‌های مختلف صنعت گاز انجام شده و پیشنهادهای آن‌ها برای ارتقای سطح اچ‌اس‌یی این شرکت ها ارائه شده است.

وی با بیان این که این شرکت‌ها شرایط اچ‌اس‌یی صنعت گاز را مطلوب ارزیابی کردند گفت: فعالیت های این واحد در حوزه فرهنگ سازی اشاره کرد و گفت: امسال، فرهنگ سازی استفاده ایمن از گاز 98 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: برنامه های فرهنگ سازی در حالی از سوی این شرکت ارائه می شود که متولی این حوزه نهاد دیگری است و این شرکت تنها با هدف کاهش حوادث این دوره‌ها را برگزار می کند.

یوسفی پور اعلام کرد: شرکت ملی گاز ایران طی یک سال گذشته 19 هزار نفر_ساعت دوره آموزشی رایگان اچ‌اس‌یی برای نیروهای پیمانکار این صنعت برگزار کرده است.

وی افزود: حفاظت از محیط زیست یکی از اولویت‌های اساسی صنعت گاز است و برنامه های مختلفی از جمله کاهش مشعل سوزی در دستور کار دارد.

کد خبر 269983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =