رویکرد وزارت نفت، توسعه پایدار مناطق میزبان صنعت است

مشاور اجتماعی وزیر نفت گفت: به منظور افزایش تعامل میزبانان و میهمانان صنعت نفت، با دستور وزیر نفت، از این پس منازل سازمانی داخل فنس ساخته نمی شود.

به گزارش شانا ، سید امیرطالبیان، در نشست «هم‎اندیشی تعاملات اجتماعی عسلویه» اظهارکرد: باید نوع انتظار‌های جامعه محلی پارس جنوبی از صنعت نفت را که منطبق بر توسعه پایدار و توجه به محیط است، همراه با دید ملی توصیف کرد.

وی افزود: این موضوع سبب شده است اجماع درباره نیازهای منطقه میان وزارت نفت و مردم محلی شکل بگیرد. 

مشاور اجتماعی وزیر نفت تصریح کرد: رویکرد وزارت نفت مبتنی بر توسعه پایدار مناطق میزبان صنعت نفت است، از این رو با دستور صریح وزیر نفت، از این پس با هدف افزایش تعامل میزبانان و میهمانان صنعت نفت، هیچ‎گونه منازل سازمانی داخل فنس ساخته نمی شود.

عبدا... نادری، فرماندار عسلویه نیز در این دیدار تاکید کرد: افزایش تعامل با مردم سبب کمک به اجرای بهتر پروژهها و طرحهای توسعهای صنعت نفت در منطقه خواهد شد.

وی پیشنهاد کرد: به منظور حل مسائل اجتماعی در سطح منطقه پارس جنوبی، آموزش مردم در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این دیدار نیز نمایندگان شوراهای شهر و روستاهای شهرستان عسلویه و سازمانهای مردمنهاد به بیان دیدگاهها و خواستههای خود برای افزایش تعامل با صنعت نفت پرداختند.

براساس گزارش منطقه ویژه پارس، در نشست تعاملات اجتماعی شهرستان عسلویه، سید امیر طالبیان، مشاور اجتماعی وزیر نفت، محمد ناصری، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، عبدالله نادری، فرماندار عسلویه و جمعی از نمایندگان مردم شهرستان عسلویه در شوراها و سازمان‌های مردم نهاد حضور داشتند.

در این نشست طرف‌های حاضر با مثبت ارزیابی کردن تعاملات کنونی بر همگرایی بیشتر جامعه صنعتی و محلی تاکید کردند.

 

کد خبر 270006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =