اچ‌اس‌یی باید به باور عمومی در محیط کار بدل شود

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی ایمنی و آتش نشانی گفت: در صورتی که اچ اس یی و ایمن کار کردن را به فرهنگ و باور عمومی در محیط کارمان بدل کنیم، شاهد حوادث ناگوار و خسارت بار نخواهیم بود.

به گزارش شانا، عادل نژاد سلیم، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس گفت: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اعتقاد راسخ به اهمیت رعایت استانداردهای اچ‌اس‌یی ایمنی در فرآیند کار و تولید، این مهم را امری بسیار ضروری ترسیم کرده و خط قرمز عملکرد خود در برنامه‌های توسعه صنعت پتروشیمی قرار داده است.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی ایمنی و آتش نشانی، افزود: لازم است به یاد داشته باشیم، امسال با وجود تلاش همه همکاران، وقوع برخی حوادث ناخواسته این نکته را کاملا روشن کرد که باید رعایت الزام‌های اچ اس یی و ایمن کار کردن و تبدیل آن به فرهنگ و باور عمومی در محیط کار، می‌توانیم امیدوار باشیم تا حوادث ناگوار و خسارت بار ایجاد نشود.

نژاد سلیم ضمن تشکر و قدردانی از تلاشگران ایمنی و آتش نشانی که در مدیریت اطفای حریق حوادث اخیر و جلوگیری از بروز فاجعه های خسارت بار، همهتلاش و کوشش خود را بکار گرفتند، تصریح کرد: از همه همکاران تقاضا دارم در رعایت الزام‌های ایمنی و آتش نشانی همواره نهایت دقت و جدیت را داشته باشند.

کد خبر 270029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =