طرح جامع مدیریت بحران و پدافند غیرعامل پالایش و پخش اجرا شد

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از اجرای دو طرح جامع مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و طرح جامع استخراج الزام‌ها و استانداردهای پدافند غیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، ایرج کلهری در شانزدهمین دوره جام برتر اچ‌اس‌یی شرکت‌های پالایش و پخش فرآورده های نفتی امروز (چهارشنبه، هفتم مهرماه) به مناسبت بزرگداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی گفت: این دو طرح جامع برای نخستین بار در کشور در حال اجراست.

وی با اشاره به پروژه طرح جامع مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش، گفت: این طرح همه فازهای پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازیابی تاسیسات شرکت ملی پالایش و پخش و شرکت‌های تابعه را شامل می شود.

مدیر اچ‌اس‌یی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ادامه داد: پس از اجرای این پروژه، سامانه‌ای ایجاد می شود که تداوم فعالیت‌های شرکت ملی پالایش و پخش و شرکت‌های تابعه را به‌ویژه در شرایط بروز بحران تضمین می‌کند.

وی در ادامه به پروژه طرح جامع استخراج الزام‌ها و استانداردهای پدافندغیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش اشاره کرد و گفت: با اجرای این پروژه برای نخستین بار در کشور الزام‌ها و استانداردهای پدافند غیرعامل برای همه طرح‌های ساخت پالایشگاه، خطوط لوله، انبارهای نفت، ایستگاه‌های مخابراتی، جایگاه‌های عرضه سوخت و سی ان جی و همچنین همه  تاسیسات موجود در حوزه شرکت ملی پالایش و پخش استخراج خواهد شد.

ممیزی پیمانکاران در دستور کار قرار دارد

کلهر در ادامه از اجرای ممیزی پیمانکاران و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی پس از هفتم مهرماه «روز آتش نشانی و ایمنی» در مجموعه پالایش و پخش کشور خبرداد.

وی افزود: ممیزی پیمانکاران و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی در مجموعه شرکت های پالایشی، خطوط لوله و مخابرات، ملی مهندسی و ساختمان نفت و پخش فرآورده های نفتی اجرایی خواهد شد.
 
6 ماه بدون حادثه به پایان رسید

مدیر اچ‌اس‌یی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، پایان 6 ماه بدون حادثه جدی در صنعت پالایش و پخش را نشان از مشارکت و توجه همه افراد سازمان به مقوله اچ‌اس‌یی دانست.

وی اظهار امیدواری کرد: با تغییر رویکرد و کنترل بیشتر در موضوع اچ‌اس‌یی مجموعه پالایش و پخش امسال را بدون حادثه جدی و منجر به فوت به پایان برساند.

کلهر در ادامه مجموع هزینه پروژه های مدیریت انرژی در پارسال 1394 را بیش از سه هزار و 762 میلیارد ریال، کل هزینه پروژه بازیابی گازهای ارسالی به مشعل را بیش از 371 میلیارد ریال، هزینه پروژه های پایش خاک و آب‌های زیرزمینی را  316 میلیارد ریال، هزینه آموزش و فرهنگ سازی را بیش از هفت میلیارد ریال و مجموع هزینه های بخش محیط زیست را 6 هزار و 301 میلیارد ریال اعلام کرد.

کد خبر 270039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =