برترین‌های حوزه اچ‌اس‌یی پالایش معرفی شدند

شرکت‌های پالایشی نفت آبادان و بندرعباس، تهران و شیراز در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست (اچ‎اس‌یی) رتبه‌های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار شانا، در شانزدهمین دوره جام برتر اچ‌اس‌یی شرکت‌های پالایش و پخش فرآورده های نفتی امروز (چهارشنبه، هفتم مهرماه) به مناسبت بزرگداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی، شرکت پالایش نفت آبادان مقام نخست، شرکت پالایش نفت بندرعباس مقام دوم، شرکت پالایش نفت تهران مقام سوم را در بخش سیستم مدیریت HSE به خود اختصاص دادند.

نتایج بررسی اچ‌اس‌یی شرکت‌های پالایشی در بخش بهداشت نشان می دهد که شرکت پالایش نفت تهران مقام نخست، شرکت پالایش نفت آبادان مقام دوم  و  شرکت پالایش نفت شیراز  مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

شرکت های پالایش نفت بندرعباس،  شیراز  و  لاوان ، تبریز به ترتیب مقام اول تا سوم را در بخش ایمنی کسب کردند.

در بخش محیط زیست شرکت پالایش نفت آبادان مقام اول، شرکت پالایش نفت تهران مقام دوم، شرکت پالایش نفت تبریز مقام سوم را از آن خود کردند.

براساس این گزارش، شرکت‌های پالایشی تهران، بندرعباس و آبادان در  بخش آموزش به ترتیب اول تا سوم شدند.

نتایج در بخش پدافند غیرعامل و مدیریت بحران نشان می دهد که شرکت پالایش نفت بندرعباس، تهران، شیراز و اصفهان به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

ممیزی اچ‌اس‌یی، شامل ایمنی و آتش نشانی، محیط زیست، بهداشت حرفه ای، پدافند غیرعامل و کمیته بحران و آموزش است که مجموع امتیازات در این بخش‌ها رتبه های نخست تا سوم را مشخص خواهند کرد.

هفتم مهرماه به عنوان روز ایمنی و آتش نشانی نامگذاری شده است که در این روز نتایج ممیزی اچ‌اس‌یی ٩ پالایشگاه، ١٢ منطقه خطوط لوله و مخابرات نفت، ٣٧ منطقه پخش فرآورده‌های نفتی و طرح‌های شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت اعلام می شود.

کد خبر 270047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =