برترین شرکت‌های حوزه اچ‌اس‌یی خطوط لوله و مخابرات معرفی شدند

برترین های حوزه اچ اس یی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در بخش های مختلف ایمنی و بهداشت با حضور معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش معرفی و از آنها قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار شانا، در شانزدهمین دوره جام برتر ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران صنعت پالایش و پخش،‌ برترین های شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران انتخاب شدند.

در این مراسم که امروز (چهارشنبه،7 مهرماه) همزمان با روز ملی ایمنی و آتش نشانی با حضور عباس کاظمی، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش، سید باقر مرتضوی مدیرکل بهداشت، ایمنی و محیط زیست وزارت نفت، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و مدیران شرکت های پالایشی برگزار شد، سه منطقه لرستان، شمال شرق و تهران در حوزه ایمنی و بهداشت برتر شناخته شدند.

در ارزیابی عملکرد HSE و پدافند غیرعامل مناطق 12 گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران،  منطقه لرستان رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

گسترش فرهنگHSE در بین همه واحدهای فنی، ستادی و عملیاتی، اجرای کامل اقدامات کنترلی منتج شده از مدیریت ریسک منطقه، توجه به برگزاری کلاس های آموزشی و برگزاری کارگاه های عملی مرتبط با HSE ، برگزاری 28 مانور سراسری و داخلی در حوزه های اطفا حریق و امداد و نجات، زلزله، پدافند غیرعامل، مهار آبهای آلوده به مواد نفتی، سرزیر مخازن، پارگی فیبر نوری و خطوط لوله و همچنین مهار بیماری های اپیدمی از جمله اقدام‌هایی است که سبب کسب رتبه نخست از سوی منطقه لرستان شد.

ممیزی اچ اس یی، شامل ایمنی و آتش نشانی، محیط زیست، بهداشت حرفه ای، پدافند غیرعامل و کمیته بحران و آموزش است که مجموع امتیازها در این بخش ها رتبه های اول تا سوم را مشخص خواهند کرد.

هفتم مهرماه به عنوان روز ایمنی و آتش نشانی نامگذاری شده است که در این روز نتایج ممیزی اچ اس یی ٩ پالایشگاه، ١٢ منطقه خطوط لوله و مخابرات نفت، ٣٧ منطقه پخش فرآورده های نفتی و طرح های شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت اعلام خواهد شد.

کد خبر 270051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =